Риана ще бъде лице на новата кампания на "Гучи" в помощ на УНИЦЕФ.
Певицата ще се снима в рекламите на кампанията "Tattoo Heart", в рамките на която "Гучи" ще пусне лимитирана серия със свои продукти. 25% от приходите от продажбата им ще бъдат използвани за детска благотворителност.
Риана възнамерява да създаде и своя колекция облекла.
20-годишната изпълнителка на хита "Umbrella" вече е участвала в подобни благотворителни кампании. През 2006 г. тя основа своя собствена фондация, наречена "The Believe Foundation".
"Гучи" и УНИЦЕФ работят в партньорство от близо четири години. Средствата от кампаниите им обезпечават програми, насочени към деца, заразени с ХИВ/СПИН в Африка.
До този момент инициативите им са събрали солидни средства за дейностите на УНИЦЕФ в Малави и Мозамбик.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!