Microsoft представи системата за управление на взаимоотношенията с клиенти Dynamics CRM 3.0.
Пакетът е предназначен за компании от големия бизнес. На това ниво корпорацията ще се конкурира с Oracle и SAP. Microsoft Dynamics CRM 3.0 съдържа обновена функционалност за управление на продажбите и отношенията с клиентите.
В продукта на първо място влизат функции за провеждане на маркетингови проучвания. Първата версия на Microsoft CRM излезе през 2003 година. Сега пакетът се използва от повече от 5,5 хиляди клиенти. Общият обем в тази сфера, където доминират SAP, Oracle и придобитата от нея Siebel, съставлява около $11 млрд.
Аналитикът от AMR Research Роб Бойс (Rob Bois) каза, че този продукт се противопоставя на SAP и Oracle и пряко заплашва развиващата се компания SalesForce.com, която работи в сферата на продукти за малкият и среден бизнес. Една от особеностите на пакета е възможността за работата с офис програмата Outlook, която се ползва от много компании. Microsoft Dynamics CRM 3.0 ще се продава или на компакт-диск, или онлайн чрез партньорски компании.
Източник: IDG.BG
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!