С амо за две години с продажбата на продуктите от серията "Розова панделка" над 100 000 души събраха повече от 150 000 лева, с които беше закупен и дарен първият в страната пътуващ мамограф.
През юли тази година с допълнително дарение на Avon той започна работа в родопското градче Ардино. Само за месец бяха прегледани 503 жени, три от които бяха изпратени на операция.
"Голяма част от пациентките, при които бе открито раково образувание, дойдоха без нинкакви оплаквания. Това за пореден път потвърждава нуждата от постоянна превенция на заболяването", заяви доц. д-р Троянова, управител на Нацоналния онкологичен медицински център, който стопанисва мамографа.
Любопитно
Мария Илиева стана лице на тазгодишната кампания за борба с рака на гърдата, организирана от "Ейвън България". Въпреки ангажиментите по подготовката на новия си албум, популярната певица се включи в нетрадиционната кампания под надслов "От любов към живота".
"Обичам живота, а тази кампания ще даде шанс за живот на много жени, застрашени от най-женската болест - рака на гърдата", казва Мария Илиева. Във фотосесия на известния фотограф Дилян Марков певицата позира с цикламенорозов тишърт, с продажбата на който се събират средства във фонда за борба с рака на гърдата.
През миналата седмица в парка пред Народния театър Мария Илиева и Ива Екимова откриха "Розова алея". Цветната алея беше начална точка на похода срещу рака на гърдата.
На 8 септември Мария Илиева и Мери от "Мери бойс бенд" раздаваха анонсиращи похода листовки пред паметника на Патриарх Евтимий.
В тазгодишната кампания "От любов към живота" се включиха и едни от най-популярните български звезди: поппевицата Мария Илиева - лице на инициативата, актрисите Йорданка Кузманова, Искра Радева, Цветана Манева, Мартина Вачкова, Стефания Колева, журналистките Гала, Радост Драганова, Ива Екимова, Вергиния Минчева, Наталия Симеонова, певиците Силвия Кацарова, Светла Иванова и Петя Павлова.
Част от тях позираха в специална фотосесия за списание "Максимум", облечени с цикламенорозови тишърти и хванати за ръце, символизиращи подадената ръка към жертвите на рака на гърдата.
На официалния старт на кампанията звездите позираха за плакат и видеоклип на инициативата, облечени с розови тишърти. Заедно с десетки столичанки те изказаха своята символична подкрепа на борбата с рака на гърдата, оформяйки най-голямата жива розова панделка у нас.
Циклеменорозовият тишърт - тазгодишният продажбен инструмент за набиране на средства, с който позираха звездите, се превърна не само в търсен моден аксесоар, но и в символ на гражданска позиция.
Само за десет дни "Ейвън" отчете рекорден брой поръчки - над 1000.
Медийни партньори:
Водещи на благотворителния концерт, с който завърши походът, бяха най-обичаните гласове на радио ФМ+ - Ива Дойчинова, Калина Стефанова, Доротея Хъшовска и Надя Радева.
Радиото е медиен партньор на инициативата, заедно с Би Ти Ви и Нова тв, списанията "Журнал за жената" и "Максимум", в. "24 часа", информационният сайт Нетинфо.бг и Метромедия.
"Журнал за жената" отдели специални розови страници на проблема, а "Нетинфо" разработи минисайт на кампанията.
Би Ти Ви и Нова телевизия, кабелните ТВ Европа, ТВ 7, "Верея", Канал 3, "Диема", Би Би Ти, "Евроком България" и "Александра" плюс музикалните канали ММ и "Планета", както и Метромедия се включиха в кампанията с безплатно излъчване на благотворителния клип, анонсиращ похода "От любов към живота".
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!