Най-голямата верига от ресторанти за бързо хранене в света обяви започването на глобална рекламна кампания на обновената си линия за децата McKids. Освен играчки, линията вече ще предлага облекло и обувки за децата, както и видеоигри и книги.
Все пак McKids продуктите няма да се продават в ресторантите "Макдоналдс", най-вероятно само ще се промотират там. Новите магазини McKids ще отворят врати през пролетта на следващата година. Артикули от линията на веригата за бързо хранене също така ще се продават в магазините Уол-Март, веригите за играчки Toys R Us и Target.
"Макдоналдс" също така е подписал лицензионни договори с най-големите световни производители на детски играчки в света - Mattel, Hasbro и Creative и ще получава 5% от приходите.
Примерът на "Макдоналдс" явно е много заразителен, защото Мадона също реши да пусне своя линия за играчки, детски дрешки, декори за детски стаи и училищни пособия.
Звездата, която е известна със скандалното си поведение явно е впечатлена от успеха на детската си книжка "Английски рози", която се превърна в истински хит. Наскоро на пазара излезе и втората книжка на "материалното момиче" - "Ябълките на господин Пийбоди".
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!