На 16 август Мадона (Madonna.com) навършва 50 години, а седмица по-късно, на 23-ти, излиза на сцената на "Милениъм стейдиъм" в Кардиф, главния град на Уелс, за да постави началото на новото си - осмо световно турне.
Sticky and Sweet (Лепкаво и сладко) е наречена поредицата от най-малко 46 концерта - датата и мястото на заключителния още не са определени.
Концертите в Европа са 17: Ница, Берлин, Амстердам, Дюселдорф, Рим, Франкфурт, Лондон, Цюрих, Лисабон, два в Париж (20 и 21 септември), Виена, Будва и Атина (27 септември). Вече са разпродадени билетите за Цюрих, Лисабон, Атина и за първия концерт в Париж.
В Северна Америка ще има най-малко 29 концерта. Първият ще е на 4 октомври в Ийст Ръдърфорд, последният за сега - на 30 ноември в Мексико сити.
В Ню Йорк ще има четири концерта в "Медисън скуер гардън" (6, 7, 11 и 12 октомври), а всички билети са отдавна продадени.
В навечерието на рождения ден и новото излизане на сцената на Кралицата на поп музиката беше обявено, че тя ще бъде облечена във фрак от черен сатен на модната къща "Живанши".
Италианецът Рикардо Тици, дизайнер за фирмата от три години, е автор и на втория сценичен костюм на звездата. Мадона вече избра "Живанши" за клипа Give It 2 Me, в който се появи в черен тоалет.
Музикантите за турнето, ще бъдат облечени от американеца Том Форд, бивш дизайнер на "Гучи". Обувките са от Миу Миу и Стела Макартни, принос в сценичното облекло имат и ателиетата на Ив Сен Лоран, Роберто Кавали и Джеръми Скот.
На предстоящите концерти основно ще бъде представян 11-ият студиен албум на Мадона - Hard Candy, който излезе на световния музикален пазар на 28 април
Първото парче от него - 4 Minutes, се върти от края на март, а клипът се появи по музикалните телевизии през април и оглави всякакви световни класации.
Мадона го описваше като "сладки дъвчащи бонбони", убедена в поредния си зашеметяващ успех.
Албумът е продължение на Confessions on a Dance Floor, продал над 8 млн. копия. В ритмичната колекция от 12 песни Мадона остава вярна на клубното звучене, но вплита и елементи от ърбан и хип-хоп музиката в партньорство с Тимбаленд, Джъстин Тимбърлейк, Фарел Уилямс и Нейт Хилс.
Книгата "Мадона като икона" от Луси О'Брайън излезе на български език миналата седмица.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!