Принудени да носят хирургически маски, жените в Хонконг не могат да поставят ежедневния си грим както преди. Продажбите на козметика спаднаха значително - особено на червилата. Компанията "Л'Ореал" отбеляза 30% спад на продажбите през април.
Основното правило на търговията е, че пазарът не търпи вакуум. То бе потвърдено от находчивата козметична верига "Ред Ърт". Тя реализира мащабна рекламна кампания, насочена към жените, които въпреки всичко искат да продължат да се гримират. Във всички свои магазини "Ред Ърт" има закачени огромни плакати на манекенка с хирургическа маска и силно гримирани очи с надпис: "Все още съм хубава".
Обикновено азиатките наблягат повече на червилото, отколкото на сенките, твърдят експерти от бранша. В момента обаче продажбата на грим за очи донякъде компенсира загубите от багрилата за устни.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!