П о отношение на оформлението на интериора, японските дизайнери са запазили същия спартански подход, който са използвали и при създаването външния вид на автомобила.
Все пак от всеки един детайл по колата трябва да е ясно, че става дума за безапелативен спортен автомобил. В тази връзка впечатление прави, че алуминият не е спестяван.
От лекия метал освен многото елементи от интериора са изработени предният и задният капак на колата, както покривът и вратите. Всичко това е направено с твърде прозрачната цел - намаляване на общото тегло на автомобила и сваляне на центъра на тежестта максимално ниско, за да се повиши стабилността при екстремно (а и недотам екстремно) управление.
За устойчивостта на автомобила всъщност се грижи и специална интегрирана електрона система, твърде нескромно наречена Super All Wheel Control (S-AWC).
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!