"Нет Инфо.БГ" АД, компанията за медийни продукти и услуги в интернет среда, взе решение да направи първично публично предлагане на свои акции на борсата.
Решението бе гласувано на извънредно Общо събрание на акционерите, свикано от Управителният съвет на дружеството.
Бе прието и предложението за увеличаване на капитала на компанията при условията на първично публично предлагане и вписване на дружеството като публично по реда и условията на Закона за публичното предлагане на ценни книжа (ЗППЦК).
"Това е ключов момент от развитието на компанията, от чието представяне съм изключително горд и доволен.
Разбира се решението за публично предлагане е подплатено със стабилни резултати и лидерската ни позиция на пазара, резултат от дългогодишни и целенасочени усилия на нашия екип", коментира изпълнителният директор на дружеството Любен Белов.
Оправданите очаквания за финансови постижения на компанията през изминалата година, стратегията за разрастване на "Нет Инфо.БГ", както и благоприятното състояние на пазара са сред катализаторите на поредната стъпка в динамичното развитие на успешната българска компания, собственик на най-голямата мрежа от интегрирани уеб сайтове в страната.
Конкретните параметри по първичното публично предлагане като методът на записване, процентът предложени акции на борсата, цената на акция и др. ще бъдат обсъждани допълнително.
В момента капиталът на "Нет Инфо.БГ" от 1,161 млн. лв. е разпределен основно между "Тайгър Холдинг"-Люксембург, Любен Белов и Виктор Пенев, а останалата част е собственост на физически и юридически лица от България, Италия, САЩ, Германия, Великобритания и др.
"Нет Инфо.БГ" е създадена през 1998 г. Първият продукт на компанията е информационно-развлекателния сайт NetInfo.to. През март 1999 г. той е преименуван на NetInfo.bg, както е известен и до ден днешен.
Три месеца по-късно е придобит първия български портал - Gyuvetch.bg, а в края на същата година стартира комуникационния проект ABV.bg.
Следва процес на активно приобщаване на партньорски сайтове.
След като се разраства и се оказва невъзможно да остане като подраздел в основния новинарски сайт, през септември 2004 г. спортната секция на NetInfo.bg се обособява като отделен сайт, известен днес като SportNI.bg.
През ноември 2004 г. компанията подписва договор за стратегическо партньорство с Google Inc. за България - първият подобен в Централна и Източна Европа.
На 1 ноември 2005 г. на заглавната страница на ABV.bg са регистрирани над 1 млн. зареждания, с което компанията поставя рекорд сред посещенията във всички български сайтове до този момент.
През 2005 г. "Нет Инфо.БГ" става локален стратегически партньор на ICQ Inc. в следствие накоето е създаден ексклузивния съвместен продукт AБВ*ICQ, реализиран изцяло на български език.
Усъвършенстваната версрия на продукта, AБВ*ICQ 5.1, е достъпна за българските потребители от началото на ноември 2006 г.
Днес "Нет Инфо.БГ" поддържа най-голямата мрежа от интегрирани уеб сайтове в България, която осигурява над 0,5 млрд. рекламни излъчвания месечно.
Уеб-базираната АБВ Поща е най-популярната българска поща с над 2 млн. активни потребителски акаунта на тримесечна база.
Освен че основава, развива и поддържа уебсайтове, компанията създава и цялостни концепции за рекламно присъствие в онлайн среда и през годините усилено работи за развитието и популярирането на онлайн рекламата в България.
Налагайки единни стандарти като унифицирани размери, унифицирани рекламни позиции и унифицирани формати според световните стандарти на Interactive Advertising Bureau, Нет Инфо.БГ стимулира развитието и разрастването на българския интернет пазар.
Огромната мрежа от сайтове предлага още услуги за мобилни телефони - лога, рингтонове и пр., хостинг, е-търговия посредством различни партньорства.
Тази рекламна мрежа дава възможност за интегрирани онлайн кампании чрез общо планиране, администриране и контрол, отчитане на статистика и анализ.
Наскоро компанията бе отличена с награда от глобалната програма "Superbrands" (SuperbrandsBulgaria.com), с която търговската марка на компанията посочена за една от най-престижните на българския пазар.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!