Новата идея има за цел Google да навлезе в набиращия голяма популярност пазар на онлайн книжарниците, който се доминира от Amazon.com.
Основателите на Google Лари Пейдж и Сергей Брин ще демонстрират новата си програма в четвъртък на Франкфуртския панаир на книгата. В момента в услугата са включени издателства като "Dell", "Knopf", "Random House", "Penguin", "Wiley", "Hyperion", "Pearson", "Taylor & Francis", "Cambridge", "Chicago", "Oxford", "Princeton" и "Scholastic".
От Google не са специално упълномощени за тази си дейност от издателите, но компанията смята да пуска рекламни линкове, свързани със съдържанието на книгите.
Пейдж и Брин не се притесняват от конкуренцията с Amazon и смятат, че без проблеми ще продължат да работят заедно.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!