Таблица 1: Издатели на съдържание в Интернет
Издател | Среднодневни уникални браузъри | Месечен обхват (в %) |
1. Нет Инфо.БГ | 581,258 | 76.6 |
2. Инвестор.БГ | 229,912 | 41.3 |
3. Резон Медиа | 81,850 | 19.3 |
4. Атол Медиа | 64,007 | 13.8 |
5. Уеб Медиа Груп | 61,874 | 14.6 |
6. Икономедиа | 58,814 | 18.9 |
7. бТВ | 55,394 | 13.6 |
8. Дарик Уеб | 55,299 | 13.0 |
9. Мейл.БГ | 48,513 | 9.3 |
10. Уеб Граунд | 34,832 | 12.1 |
11. Санома Блясък България | 30,371 | 8.8 |
12. Диджитъл Медиа Груп | 28,162 | 11.4 |
13. АБ | 10,516 | 3.9 |
14. Медиа Група 24 | 9,953 | 2.7 |
15. Голдън Пейджис | 4,877 | 3.0 |
16. Колор България | 3,784 | 2.0 |
ПРИМЕР: анните показват, че 3,8 хиляди са уникалните браузъри (посетители) средно на ден през месец юни в поне един сайт от всички, които са собственост на Колор България. Около 2 процента от аудиторията на медийните групи, измервани чрез Нилсън Онлайн, са посетили поне поне веднъж поне един сайт на Колор България през юни.
Таблица 2: Класация на сайтовете в Интернет
* Внимание: Броят на импресиите на сайта Mail.bg не е измерван през юни поради технически причини.
Кликнете тук, за да видите общата класация
ПРИМЕР: Данните показват, че средно на ден посетителите на сайта Business Spotlight генерират 65 импресии през юни. Средният брой браузъри на ден е 18.
Кликнете тук, за да видите общата класация
ПРИМЕР: Данните показват, че средно на ден посетителите на сайта Business Spotlight генерират 65 импресии през юни. Средният брой браузъри на ден е 18.
Таблица 3: Класация на сайтовете по категории
Кликнете тук, за да видите класацията на сайтовете по категории
ПРИМЕР: Дневна аудитория
Данните показват, че сайтът Automedia.bg се посещава средно на ден през месец юни от 4,3 хиляди браузъра. Броят на импресиите, които браузърите генерират средно за един ден, е 17,9 хиляди. Средно 2.6 минути е времето, което е прекарал един посетител на ден на страниците на сайта.
ПРИМЕР: Месечна аудитория
Данните показват, че сайтът Automedia.bg е посетен общо от 78 хиляди браузъра през месец юни. Общият броят на импресиите, генерирани от всички посещения през юни в сайта, са 537 хиляди. Средният брой посещения на сайта, направени от един уникален браузър през юни, е 2.0.
Таблица 4: Демографски профил на потребителите
Пол | Дял (в %) |
Мъж | 50,2 |
Жена | 49,8 |
Възраст | Дял (в %) |
До 17 години | 14.3 |
18-34 години | 61.3 |
35-54 години | 21.6 |
Над 55 години | 2.8 |
Образование | Дял (в %) |
Висше - доктор | 1.6 |
Висше - магистър | 25.9 |
Висше - бакалавър | 16.7 |
Полу-висше (колеж) | 6.1 |
Средно | 34.5 |
Основно | 12.6 |
Незавършено основно | 2.6 |
Личен доход | Дял (в %) |
До 400 лева | 18.6 |
401-600 лева | 18.9 |
601-800 лева | 13.0 |
801-1000 лева | 10.3 |
1001-1400 лева | 8.1 |
Над 1401 лева | 9.4 |
Не се отнася до мен / Не работя | 21.7 |
Населено място | Дял (в %) |
София | 35.2 |
Пловдив | 7.8 |
Варна | 8.2 |
Бургас | 4.7 |
Русе | 3.5 |
Друг град | 37.4 |
Село | 3.2 |
Заетост | Дял (в %) |
Собственик / работодател | 6.3 |
Свободна професия (лекар, адвокат и други) | 5.7 |
Мениджър високо равнище | 2.3 |
Мениджър средно равнище | 5.8 |
Квалифициран служител / експерт | 25.9 |
Служител държавна / общинска администрация | 6.5 |
Работник / неквалифициран служител | 6.3 |
Студент | 12.2 |
Ученик | 18.8 |
Безработен | 2.3 |
Пенсионер | 0.9 |
Друго | 7.0 |
* Данните за социо-демографския профил на изследваните потребители са въз основа на 49,479 интервюирани лица.
Дефиниции на понятията
- БРАУЗЪР: Програмата, която потребителите използват за посещение на интернет.
- УНИКАЛЕН БРАУЗЪР: Една програма за влизане в интернет от един компютър.
- СРЕДНОДНЕВЕН БРОЙ УНИКАЛНИ БРАУЗЪРИ: Средният брой уникални браузъри на ден за дните от последните четири седмици.
- ПОТРЕБИТЕЛ: Уникален браузър.
- ИМПРЕСИЯ: Напълно отворена от потребител страница.
- СРЕДНО ВРЕМЕ НА ДЕН: Продължителност в минути на посещенията на един браузър за един ден.
- (АКТИВЕН) ОБХВАТ: Делът браузъри на даден сайт за даден период от време от всички браузъри в същия период от време.
- ЕКЗИТ СТРАНИЦА: Страница или сайт, появяващи се при натискане на бутон «изход» от друга страница или сайт.
Допълнителна информация
За Нилсън Онлайн:
Нилсън Онлайн (Nielsen Online), услуга на Нилсън Кампъни (The Nielsen Company), предоставя задълбочено и независимо измерване и анализ на интернет аудиторията, рекламата, видеото, медиите с генерирано от потребителите съдържание, онлайн търговията и потребителското поведение, като включва продуктите, които преди това се предлагаха на пазара от марките Нилсън/НетРейтингс (Nielsen//NetRatings) и Нилсън БъзМетрикс (Nielsen BuzzMetrics).
Нилсън Онлайн дава възможност на своите клиенти да взимат информирани бизнес решения, свързани с Интернет, дигиталните и маркетинговите стратегии. Повече информация може да откриете в интернет на адрес www.nielsen-online.com.
За Нилсън Кампъни:
Нилсън Кампъни (The Nielsen Company) е глобална информационна и медийна компания с водещи позиции в предоставянето на маркетингова информация (АСНилсън), информация за медийния пазар (Нилсън Медиа Рисърч), онлайн изследванията (Нилсън/НетРейтингс (Nielsen//NetRatings) и Нилсън БъзМетрикс (Nielsen BuzzMetrics), измерването на мобилните комуникации, търговските изложения и бизнес продуктите (Билборд, Холивуд Репортер, Адуик).
Компанията развива дейност в над 100 държави по света, с офиси на управление в Харлем, Холандия и Ню Йорк, САЩ. Повече информация може да откриете в интернет на адрес www.nielsen.com.
Нилсън Онлайн (Nielsen Online), услуга на Нилсън Кампъни (The Nielsen Company), предоставя задълбочено и независимо измерване и анализ на интернет аудиторията, рекламата, видеото, медиите с генерирано от потребителите съдържание, онлайн търговията и потребителското поведение, като включва продуктите, които преди това се предлагаха на пазара от марките Нилсън/НетРейтингс (Nielsen//NetRatings) и Нилсън БъзМетрикс (Nielsen BuzzMetrics).
Нилсън Онлайн дава възможност на своите клиенти да взимат информирани бизнес решения, свързани с Интернет, дигиталните и маркетинговите стратегии. Повече информация може да откриете в интернет на адрес www.nielsen-online.com.
За Нилсън Кампъни:
Нилсън Кампъни (The Nielsen Company) е глобална информационна и медийна компания с водещи позиции в предоставянето на маркетингова информация (АСНилсън), информация за медийния пазар (Нилсън Медиа Рисърч), онлайн изследванията (Нилсън/НетРейтингс (Nielsen//NetRatings) и Нилсън БъзМетрикс (Nielsen BuzzMetrics), измерването на мобилните комуникации, търговските изложения и бизнес продуктите (Билборд, Холивуд Репортер, Адуик).
Компанията развива дейност в над 100 държави по света, с офиси на управление в Харлем, Холандия и Ню Йорк, САЩ. Повече информация може да откриете в интернет на адрес www.nielsen.com.
Източник: IDG.BG
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!