С ексът винаги продава, но никой не си бе представял, че списание със сериозна политическа тематика може да изглежда секси.
Тайлър Брюле, издателят на политическото и бизнес издание "Монокъл", показа как се прави това.
За 38-годишният канадец, основател на дизайн библията "Уолпейпър" (Wallpaper.com), разказва мартенският брой на списанието за медии и реклама "Медиабокс".
Амбицията на Брюле е всеки месец минимум в 240 страници "Монокъл" (MonocleMagazine.com) да представя най-доброто от "Икономист", Би Би Си, "Дер Шпигел" и "Щерн", но в една изцяло луксозна опаковка.
"Медиабокс" представя и непозната досега артколекция от ученическите години на ексцентричния режисьор Дейвид Линч.
Изложбата "The Air Is In Fire" в парижката фондация "Картие" показва един от неподозираните таланти на американеца. Неговите картини гостуват във френската столица до 27 май (вж. част от тях в Telegraph.co.uk).
Като най-интересна част от експозицията е определена колекцията "The Distorted Nudes" - 100 черно-бели картички от периода 1840-1940 г. Линч ги е дообработвал дигитално, като е добавял или е деформирал части от тялото.
Мартенският брой разказва и за още една изложба в Париж. От 14 март до 25 юни в Центъра за съвременно изкуство "Пампиду" ще бъде показана мегаекспозицията "Самюъл Бекет".
Китай започва грандиозен телевизионен проект, с който ще се включи в летните олимпийски игри през 2008 г., информира още "Медиабокс".
Това ще е най-скъпата и продължителна документална поредица, правена до момента в света, отбелязват световните агенции.
Най-добрите режисьори, оператори, монтажисти и сценаристи вече снимат филмите под работното заглавие "Традиционните спортове в Китай".
Продуцентите планират да направят 50-60 филма, всеки с 30-минутна продължителност.
Сред най-интересните разкази са сериите за гребането с драконовски лодки, стрелбата с арбалет, хокеят с огнени топки, състезанието със слонове, катеренето по стълб и бойното изкуство с меч.
И още в броя:
- "Mollov pictures" - интервю с фотографа Александър Моллов;
- "Кабели 1" - Георги Кузмов разказва за пътя на кабелните оператори у нас (тема с продължение);
- "Баркодът заживя по нов начин", или още едно потвърждение на това, че нещата не са това, което са;
- Фестивал категория "Лукс" - "Медиамикс" има нови идеи, нова опаковка и ново вдъхновение.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!