Най-популярната интернет търсачка "Гугъл" (Google.com) отстъпва миналогодишното си първо място на "Епъл" (Apple.com).
Хората все повече търсят алтернативен поглед върху случващото се в Ирак и Афганистан, което обяснява големия интерес към "Ал Джазира", обяснява Робин Ръш, редактор в Brandchannel.com.
"Епъл", чийто плейър "iPod" измести "Walkman" на "Сони" като стандарт, се превръща във най-влиятелната марка както в глобален мащаб, така и в Северна Америка.
Шведската верига за продажби на мебели "Икеа", която има разклонения в 35 страни, е на трето място в класацията, следвана от веригата за кафе "Старбъкс".
Тази година гигантът "Кока-кола" е извън Топ 5 и се нарежда на седмо място, а най-големият производител на мобилни телефони "Нокиа" пада от седма на 10-а позиция.
За сметка на това в челната десятка влиза най-известния сайт за онлайн търгове "eBay" (девети), който твърди, че има 95 млн. регистрирани потребители.
Глобални марки:
1. Apple
2. Google
3. Ikea
4. Starbucks
5. Al Jazeera
Централна и Латинска Америка:
1. Cemex
2. Corona
3. Bacardi
4. Bimbo
5. Vina Concha y Toro
Азиатско-тихоокеанския регион:
1. Sony
2. Samsung
3. LG
4. Toyota
5. Lonely Planet
Европа и Африка:
1. Ikea
2. Virgin
3. H&M
4. Nokia
5. Al Jazeera
Северна Америка:
1. Apple
2. Google
3. Target
4. Starbucks
5. Pixar
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!