NESCAFE GOLD се радва на нов рекламен клип, с който ще предава по емоционален и зареждащ начин посланията на марката.
Режисьор на видеото е италианецът Роберто Бадо, който е работил нееднократно по рекламни проекти на световни компании като "Рено", "Найк", "Феат", "Телеком Италия", "Нашънъл Джиографик".
Слоганът на кампанията е "Силата на добрия вкус". Режисьорът представя визуално напитката като вдъхновение в дни, изпълнени с професионални предизвикателства, както и отличен начин да с насладиш на моментите след всекидневните успехи.
В допълнение гарнира внушението с типичното за италианците добро настроение и вкус към доброто кафе.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!