М алките сметки за ток скачат двойно наесен, извежда "Сега".
Малките сметки за електроенергия ще скочат двойно от 1 октомври. Това ще се случи, ако отпадне евтиното стъпало и бъде въведена такса "електромер", предупреди Божидар Митев, председател на Независимата синдикална федерация на енергетиците в България, цитиран от БГНЕС.
Имотите на Киноцентъра ще се заложат, твърди изданието.
Върху терените на "Бояна филм", които според приватизационния договор с "Ню имидж" трябваше да се ипотекират, ще се учреди особен залог в полза на държавата. За това преговарят Агенцията за приватизация (АП) и купувачът "Ню имидж", съобщи адвокатът на "Ню имидж-България" Иван Тодоров.
Депутати поправят закона за ЖСК, информира същият вестник.
Събранията на жилищностроителните кооперации (ЖСК) да се провеждат по общия ред, а не само при наличие на кворум, както е сега, предлагат депутати от ДСБ. Поправка в Закона за ЖСК ще попречи провалянето на събрания заради отсъстващи.
Летните ни курорти са №1 в Швеция, пише още "Сега".
Губим германските туристи, съобщи шефът на "Албена" Красимир Станев вчера на заседание на Националния борд по туризъм. Всяка година комплексът посрещна с 20% по-малко немци, а сега се очертава спад от 50%.
Е.ON поиска и парното на Варна, четем в "Стандарт".
Германската компания E.ON, която държи Енергото във Варна, поиска и парното на морската столица. Това съобщи Райнхард Ашендорф, член на управителния съвет на "E.ON-България". Компанията, която държи и Енергото в Горна Оряховица, обяви, че ще участва в приватизацията на "Топлофикация-Варна".
Изпращат по имейла сметката за топло, отбелязва ежедневникът.
Изравнителните сметки за парно ще се изпращат и и по електронната поща от днес, съобщиха от фирмата за топлинно счетоводство "Техем". Абонатите, които желаят фактурите по мейла, могат да поръчат услугата по телефона или чрез интернет на адреса на фирмата.
"Тракия" ще ни струва повече след две години, пише същото издание.
Асен Гагаузов, министър на регионалното развитие и благоустройството
Ако започнем да строим магистрала "Тракия" след 2 г., тя ще ни струва още по-скъпо. В рамките на цената от 2,7 млн. евро на км са включени и рехабилитация на 180 км от аутобана.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!