Е кстравагантно, стилно и ефимерно... като в сън. Българска марка "Totally Erected" и Moët&Chandon - Rose Imperial* представиха първия си съвместен проект на градинско парти в Бояна.
Изненада за гостите бе участието на бившата вокалистка от "Шоуто на Слави" Александра Раева. Това е първото публично участие на певицата от миналия септември насам.
Александра демонстрира добър външен вид (след шоуто тя категорично отрече слуховете, че очаква дете), приповдигнато настроение и завидни певчески умения.
Ясен Козев от група "Булгаро" пък беше написал музиката специално за ревюто (вж. фоторепортаж на Георги Димитров, Нетинфо.бг).
Колекцията Пролет-лято 2007
на Вероника Вапирова, вдъхновена от искрящото шампанско, е "дръзка и освежаваща комбинация" от романтиката на цветята и чара на забързания град.
Дамските и мъжки модели от линията "Totally Romantic" са изработени от висококачествени френски материи, някои от които са създадени специално за колекцията. Не липсваха и провокативните тишърти и дънки.
Моделите носят духа на Романтизма, когато творчеството на гениите се ражда в сблъсъка между реалността и фантазиите.
Основният цвят е бялото като символ на чистотата и лекотата. Екрюто също присъства.
Уникалните аксесоари са на Цветелина Алексиева и Ники Сърдъмов.
Формите на дрехите не са типични за онова време, но пък усещането е същото, смята Вероника.
"Гениите на Романтизма са възприемали живота като нещо трагично, затова са творили чрез света на фантазиите си. Така са създали думите, формите, цветовете и мелодията на епохата. Точно това прекрасно, изпълнено с меланхолия усещане съм уловила в тази колекция", споделя още дизайнерката.
Към колекцията е създадена и специална фотосесия, наречена "Сънят на една циганка".
Нейно лице е Красимира Стоименова, майка на пет деца. 46-годишната жена от ромски произход е избрана със специален кастинг.
*Moët & Chandon е официална напитка на Седмицата на модата в Лондон и на церемонията на наградите "Златен глобус" и за първи път партнира на българска модна марка.
Провокацията "Totally Erected"
Зад екстравагантното име на лейбъла стоят две млади дами. Родената в Санкт Петербург Вероника Вапирова завършва гимназия за изящни изкуства в София и учи мода в НАТФИЗ "Кръстьо Сарафов".
През 2002 г. среща Десислава Божкова, икономист по образование, и заедно разработват концепцията за моден лейбъл. Мечтата се превръща в реалност през 2003 г. с мини колекцията "Incognito", интересен уебсайт и шокиращото име "Totally Erected" (Totallyerected.net).
През 2004г. се появява колекцията "Dancing Girl", а в края на 2005-а "One Way Ticket - Part I" е показана с голям успех в седмицата на България по "Фешън Ти Ви". Втората част на същата тема е представена с мултимедийно ревю в стара обувна фабрика в софийски квартал.
През февруари студиото беше избрано да участва в темата "New Discovery" на изложението CPD в Дюселдорф за брандове, които след налагането си на националния пазар излизат с дизайнерски облекла на световните пазари.
Студиото е номинирано в раздела за мода на Годишните награди на българското издание на сп. "Грация" и е сред първите членове на Асоциацията на модните и текстилни дизайнери в България.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!