О ще две компании се присъединиха към договора за измерване на аудиторията си с Нилсън Онлайн (Nielsen online).
Digital Media Group и Rezon Media измерват аудиторията на своите сайтове чрез услугата на глобалния лидер в изследване на интернет продукти и услуги Нилсън Онлайн.
Измерването чрез метриките на Нилсън Онлайн вече ще включва информация и за сайтовете Kaldata.com, Uroci.net, Dtrailer.com (собственост на Digital Media Group) и Imot.bg, Zaplata.bg и Mobile.bg (собственост на Rezon Media).
С това броят на компаниите, които измерват аудиторията на сайтовете си с единна валута, става десет.
В края на февруари осем медийни интернет компании - Атол Медиа, Дарик Уеб, Икономедиа, Инвестор.БГ, Мейл.БГ, Нет Инфо.БГ, Санома Блясък България и Уеб Медия Груп сключиха първото за България споразумение със световния лидер.
Следващата седмица десетте компании ще започнат онлайн изследване, което ще предостави информация както за социо-демографския профил на потребителите, така и за основните практики на потребление на интернет в България.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!