Като разгледаш галерията от илюстрации, реклами, фашън артикули, фотографии и играчки с логото "Jeffreys's", разбираш, че изкуството наистина знае как да продава.
Защото този невероятен микс от ярки попцветове, меки и удобни форми, чисти линии и колаж на техниките, оставят в теб свеж вкус и оптимистичната нагласа, че нещата са тук, за да се случва по-забавно живота ти.
А всъщност кой ти е казал, че трябва да гледаш на света през рамката на сериозността?
И защото Джефри е работил с вдъхновение над "всичко, което искаш за себе си", реших да ти разкажа малко повече за него...
Джефри Фулвимари (JeffreyFulvimari.com) е роден в Акрон, щата Охайо, но предпочита да работи и живее в Ню Йорк.
Завършил е в Кливланд Института за изкуства, а по-късно се премества в Купър Юниън, където се занимава предимно с фотография, кино и концептуално изкуство.
Работил е в медиите като рекламен дизайнер, редактор, търговски директор и т.н.
Продава илюстрациите си за анимирани реклами и филмчета на Food Network, MTV, Nick at Night; неговите музикални клипове се въртят доста по телевизии.
Прави грандиозни рекламни кампании на големите търговски компании в Япония.
Доказателство за талант е работата му върху концепцията за маркетинг и реклама на AFTER THOUGHTS - нашумяла верига магазини за аксесоари (над 800 в САЩ).
Продажбите на дребно под въздействие на рекламата скачат с 400%.
През последните няколко години илюстрациите му си спечелват по-голяма популярност в Япония, отколкото в Америка.
"Японската" си кариера Джефри започва с една изложба в Парко
После издава първата си книга "It's OK and Everything's going to be alright" и поръчките от издателствата го засипват.
Прави илюстрациите на "Believe" на Хиираги Нонака и на "Secrets of a fashion therapist" на Бети Холбрайх и Сали Уидака.
Много от неговите илюстрации днес се усмихват от какви ли не продукти на масовия пазар: кожени портфейли, чаши за кафе и мляко, чинийки за кекс, стенни часовници, кърпички, плажни чанти, хавлиени кърпи и джапанки или спално бельо, пощенски картички, календари и плакати.
Джефри е дизайнерът на рекламите на "Lepias", създава всички опаковки на козметичната линия за тинейджъри "Lotus Love", а също и на "Burger" за всичките им 1500 ресторанта в Япония.
През март 2000 г. популярността му в Япония е нараснала толкова, че на пленера във Фукуока (някъде в Южна Япония)
около 500 души, някои дошли чак от Китай, остават прави в галерия в продължение на пет часа,
докато Джефри набързо рисува скица след скица за новата си изложба.
Няколко месеца по-късно той излага рисунките в Селбис (галерия в Осака), а на излизане всеки от посетителите може да си купи от колекцията ти-шърти с оригинална илюстрация. След изложбата галерията отваря артмагазин с "продукция" на Джефри.
През 1994 г. той получава "Грами" като графичен дизайнер за най-добра обложка на диска на Ела Фицджералд
и това му отваря широко вратите на музикалния пазар. В момента по музикалните магазини из Европа можеш да видиш хитовата за това лято компилация "SO HAPPY!", включваща парчета на Бритни Спиърс, Аврил Лавин, Кристина Агилера и Джъстин Тимбърлейк.
Обложката е илюстрирана, разбира се, от Джефри, а дискът е издаден по случай 15-годишнината на "CAZ magazine", чиято корица Джефри илюстрира от доста време насам.
Звездата на успеха за Джефри засиява още по-ярко след работата му с Мадона
върху първата й детска книжка "Английските рози ". Тя излиза от печат в милионен тираж и е преведена на повече от 30 езика (вкл. на български . бел.ред.).
За да разбереш колко "фашън" звучи всичко с логото "JEFFREY?S" днес, ще ти кажа само, че негови клиенти са "Ел", "Мари Клер", "Гламър", "Харпърс базар", "Ню Йорк таймс".
И още: Visionaire, Anna Sui, GAP, MTV, Marcus, Seiko, Lepias, Sunstar, Hush Puppies, SONY Music, Rarco, Magazine HOUSE, Neiman...
След този успех, съвсем логично Джефри издава втората си книга - "GREATEST HITS".
Интересът към него е огромен, така че книгата му е представена в почти всички издания за мода. Тя съдържа не само последните му илюстрации, но и есета, разхвърляни мисли, дори текстове на песни - Джефри показва всичко, на което е способен.
Ако искаш да видиш най-новата работа на художника, ще трябва да отскочиш до неговата галерия VENUS FORТ в Одайба (Япония): оригинални карикатури, плакати, анимации, ръчно илюстрирани чанти и аксесоари...
Всичко това си има цена, разбира се, и ако искаш да притежаваш някои от тези свежи и практични произведения на изкуството, ще трябва да наддаваш за тях в долари или йени на организирания след изложбата търг.
За твоя информация в последната си пролетно-лятна колекция Джефри предлага рисувани завеси за баня, халати, чехли
- изобщо всичко, за което се сетиш, като влезеш да си вземеш един душ сутрин. Прекрасна възможност да обзаведеш банята си като в анимационен сериал.
През октомври в Япония в галерия CWC предстои новата изложба на Джефри, представяща актуалните за сезона кожени аксесоари. Така че ако минаваш оттам, хвърли едно око от любопитство.
За модния сезон есен-зима Джефри работи за "Louis Vuitton" - лимитираната колекция от бижута и аксесоари.
Ако мислиш, че не ти е по джоба да си избереш нещо за себе си оттам, направи си коледен подарък с последната книга на Джефри "GIRLS, GIRLS, GIRLS", а после цяла зима можеш да разглеждаш пред камината или поне радиатора най-свежите пощенски картички за сезона.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!