Тригодишната защита от дефектни пиксели е част от новата гаранционна схема Perfect Panel. Тя важи за LCD мониторите от сериите P и B и вече се отнася не само за светлите пиксели, но и за тъмните. Освен увеличения гаранционнен срок, новите модели от всички серии LCD монитори на Philips имат подобрено време на реакция (8ms и 12ms).
Световните тенденции при течнокристалните монитори е насочена към увеличаване размера на екрана, каза Мартин Лечев, търговски представител на Philips за компютри и периферия у нас. 15-инчовите LCD монитори са загубили позицията си на основен дял от продажбите за сметка на 17-инчовите в края на 2004.
Големите производители на българския пазар също се фокусират върху тях, тъй като крайната цена и цената на панела поевтиняват, а потребителите са склонни да отделят и по-висока сума, за да имат по-качествено изображение. 19-инчовите LCD-та скоро ще имат над 8% пазарен дял в Европа. Ръстът се дължи на добрите продажби към крайните клиенти.
Samsung, LG, HP, Dell и Philips са първите 5 производителя с най-голям пазарен дял на CRT и LCD монитори в Европа. В България обаче Philips е на първо място в LCD пазара със 17,9%, съобщи г-н Лечев. Само в Турция фирмата има по-голям пазарен дял при течнокристалните монитори - 37-38%.
Освен новостите при LCD дисплеите, на дилърската среща бяха представени някои нови модели периферни устройства на Philips - тонколони (сред тях са преносимите DGX320 с USB интерфейс, предназначени за лаптопи; елегантните MMS321, 80W, с двойна бас система), уеб камери (SPC 900NC, която все още е в процес на разработка и може да заснема видео с 90 кадъра в секунда, 1.3 MP снимки, подходяща за наблюдение на дома, благодарение на вградения сензор за движение), аудио плейъри (минатюрният GoGear ShoqBox с мощни вградени говорители, които озвучават прекрасно немалка конферентна зала).
В пазара на тонколони лидер в Европа е Creative с около 20-25% пазарен дял, който обаче намалява. Logitech показват внушителен ръст, а Philips успява да запази 3-та позиция. Новите говорители са свързани с идеята за ?компютъра у дома? и очакването, че PC-то ще еволюира в мобилен компютър и таблет PC, а устройствата за домашно забавление в компактни сървъри или мултимедийни рисивъри.
"Безжичните медийни центрове вече са част от ежедневието в по-богатите страни, но у нас все още са екзотика и вероятно няма да се продават заради високата си цена", каза търговският представител на Philips България Димитър Василев, който очаква моделът WACS700 да има голям успех в Западна Европа и Америка.
Сървърът, който има 40-гигабайтов твърд диск и може автоматично да запаметява възпроизвежданите компактдискове, позволява свързване с 5 станции едновременно чрез WiFi връзка и дистанционно управление. Така потребителите може да слушат няколко различни песни във всяка стая или пък да продължат с една и съща при влизане от едно помещение в друго.
При всички нови модели оптични устройства Philips ще се предлагат нов тип опаковки, които са ориентирани повече към потребителя, отколкото към устройствата. Самите те пък ще стават все по-къси (подобно на моделите, предлагани от LiteOn).
В европейския пазар на оптични устройства от няколко години DVD записвачките увеличават своя дял в сравнение с CDRW устройствата. При CD записвачките е важна цената, а не марката, както при DVDRW. И там обаче 47% от продаваните устройства все още са no-name.
Източник: IDG.BG
IDG.BG: Philips въвежда тригодишна гаранция за дефектни пиксели
Тригодишната защита от дефектни пиксели е част от новата гаранционна схема Perfect Panel. Тя важи за LCD мониторите от сериите P и B и вече се отнася не само за светлите пиксели, но и за тъмните. Осве ...
5 юли 2005, 16:47
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!