На 10 ноември в София ще излезе първият брой на нов безплатен всекидневник - "Градски вестник". Той ще се разпространява от понеделник до петък в 16 страници, с тираж - 100 000 броя. Мотото на вестника е "София - Черно на бяло".
Изданието е продукт на "Икономедиа" - компанията, която издава вестниците "Дневник" и "Капитал". В началото на 2007 година компанията стартира уебсайта www.ZaGrada.bg, чийто екип ще създава и новия безплатен всекидневник. "Градски вестник" ще присъства и силно онлайн, като новият адрес на сайта ще бъде www.gradski.bg.
"Това е проект, по който работим от 2 години и половина. Сега имаме възможност да го стартираме и очакваме, че пазарът бързо ще го оцени. Създадохме "Градски вестник", защото вярваме, че и хората, които са спрели да четата или рядко четат всекидневници - имат нужда да бъдат информирани. Ясно, точно, спокойно. И че имат нужда от информация за града, в който живеят", коментира Бисер Боев, генерален мениджър на "Икономедиа".
В "Градски вестник" софиянци ще намерят информация за най- важните новини от столицата, България, света и спорта. Ще има специални рубрики, посветени на полезна информация за градската инфраструктура и актуална и пълна справочна информация - културен афиш, телевизия, кино, събития, нов магазини и заведения, нови продукти. В различни дни от седмицата на страницата на вестника ще гостуват известни колумнисти, сред които и кмета Бойко Борисов.
"Градски вестник" ще се създава така, че да бъде полезен за софиянци", казва Димитрана Алексанрова, главен редактор на изданието. "Искаме да създадем вестник на гражданската журналистика, в който читателят е съавтор. "Градски вестник" всеки ден ще търси и публикува мненията на софиянци по най-важните теми, ще им дава място, за да разкажат проблемите си, и ще се стреми да им помогне да ги разрешат, като изисква отговор и действие от властта. Особено внимание ще обръщаме на гражданските инициативи, на предложенията на самите граждани как могат да бъдат решени проблемите на града", добавя още Александрова.
Въпреки че е насочен към масовия читател и се разпространява безплатно, "Градски вестник" ще се списва от опитни репортери и редактори в журналистическите стандарти на качествените издания и на "Икономедиа", която е лидер в поднасянето на качествено съдържание в България.
Рекламната кампаният на изданието е създадена от агенция NewMomentNewIdeas и акцентира върху ключовите журналистически въпроси "Кой?", "Какво?", "Кога?", "Къде", "Как?" и "Защо?".
Изданието е продукт на "Икономедиа" - компанията, която издава вестниците "Дневник" и "Капитал". В началото на 2007 година компанията стартира уебсайта www.ZaGrada.bg, чийто екип ще създава и новия безплатен всекидневник. "Градски вестник" ще присъства и силно онлайн, като новият адрес на сайта ще бъде www.gradski.bg.
"Това е проект, по който работим от 2 години и половина. Сега имаме възможност да го стартираме и очакваме, че пазарът бързо ще го оцени. Създадохме "Градски вестник", защото вярваме, че и хората, които са спрели да четата или рядко четат всекидневници - имат нужда да бъдат информирани. Ясно, точно, спокойно. И че имат нужда от информация за града, в който живеят", коментира Бисер Боев, генерален мениджър на "Икономедиа".
В "Градски вестник" софиянци ще намерят информация за най- важните новини от столицата, България, света и спорта. Ще има специални рубрики, посветени на полезна информация за градската инфраструктура и актуална и пълна справочна информация - културен афиш, телевизия, кино, събития, нов магазини и заведения, нови продукти. В различни дни от седмицата на страницата на вестника ще гостуват известни колумнисти, сред които и кмета Бойко Борисов.
"Градски вестник" ще се създава така, че да бъде полезен за софиянци", казва Димитрана Алексанрова, главен редактор на изданието. "Искаме да създадем вестник на гражданската журналистика, в който читателят е съавтор. "Градски вестник" всеки ден ще търси и публикува мненията на софиянци по най-важните теми, ще им дава място, за да разкажат проблемите си, и ще се стреми да им помогне да ги разрешат, като изисква отговор и действие от властта. Особено внимание ще обръщаме на гражданските инициативи, на предложенията на самите граждани как могат да бъдат решени проблемите на града", добавя още Александрова.
Въпреки че е насочен към масовия читател и се разпространява безплатно, "Градски вестник" ще се списва от опитни репортери и редактори в журналистическите стандарти на качествените издания и на "Икономедиа", която е лидер в поднасянето на качествено съдържание в България.
Рекламната кампаният на изданието е създадена от агенция NewMomentNewIdeas и акцентира върху ключовите журналистически въпроси "Кой?", "Какво?", "Кога?", "Къде", "Как?" и "Защо?".
Източник: IDG.BG
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!