При цялата група COSMOTE този показател е 38.5 процента
Приходите на българския клетъчен оператор Космо България Мобайл за първите три месеца на годината достигнаха почти 179 милиона лева или с 24% повече от същия период на 2006 г., съобщиха представители на компанията. Нетната печалба на Глобул за тримесечието се е увеличила с 46% до 21 милиона лева. Приходите преди лихви, данъци, отчисления и амортизации за периода са надминали 69 милиона лева или с 29% повече спрямо първото тримесечие на 2006 г.
Според изпълнителния директор на Глобул Танасис Кацирубас, причините за ръста са свързани предимно с конкурентните търговски предложения и с балансираната политика на компанията в разработването на нови услуги. Към 31 март 2007 г., клиентите на оператора наброяват 3 401 862, което представлява годишен ръст от близо 33% и пазарен дял от над 39%. Това означава, че през посочения период те са се увеличили със 130 984, като 94 722 от тях са избрали абонаментните програми на оператора. През първите три месеца на годината, абонатите на договор са се увеличили с 51% спрямо същия период на миналата година и към края на тримесечието, делът им от общия брой клиенти на Глобул е достигнал 37%, уточняват още от компанията. Броят на потребителите на предплатените услуги на оператора е отбелязал ръст от 24% спрямо същия период на миналата година.
Показателно е също, че през първите три месеца на 2007 г. средното месечно потребление на клиентите на Глобул е 83 минути или с 22% повече спрямо първото тримесечие на миналата година. За сметка на това обаче средният приход на компанията от един потребител е спаднал до 18,20 лева.
Ръстът в приходите на Глобул не е самостоятелно явление в рамките на COSMOTE Group, която продължава да отбелязва ръст на всички пазари, на които оперира ? Гърция, България, Албания, Румъния и Македония. През първото тримесечие на годината, компаниите от групата са привлекли общо повече от 1 милион нови абонати и към края на март 2007 г. клиентите на компанията са над 12,2 милиона, с 38% повече от 2006 г. и в съответствие с целта на групата през 2009 да има 15 милиона клиенти.
Източник: IDG.BG
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!