С оглед на зачестилите оплавания от наши клиенти в медиите и директно към GLOBUL по повод обаждания с цел измама, GLOBUL предупреждава клиентите си да бъдат изключително бдителни и че тези случаи по никакъв начин не могат и не трябва да се свързват с дейността на компанията.
Най-често оплакванията на клиентие ни се отнасят до обаждания от мними служители на GLOBUL, които предлагат закупуване на SIM-карти, обещавайки по-ниски цени на апарати или услуги. В други случаи клиентите са приканвани да закупят ваучери, заради "техни роднини", които са изпаднали в беда; в трети случаи се изисква лична, конфиденциална информация от клиентите ни, заради спешни случаи, засягащи техни приятели или роднини и т.н.
GLOBUL съветва клиентите си да бъдат извънредно бдителни към подобни обаждания, особено когато те изискват някакъв вид допълнителни действия от тяхна страна.
Освен това клиентите на компанията е добре да имат предвид и следните превантивни мерки:
- В никакъв случай да не споделят каквато и да е била конфендициална информация/документи на обаждащи се без установена със сигурност самоличност;
- Да бъдат изключително внимателни към обаждания от неизвестни номера, независимо колко логично и убедително да звучат. С цел да се уверят за самоличността на обаждащия се, хората трябва да настояват за среща на живо, да попитат за имена или случки, за които представящия се за техен роднина или приятел би трябвало да знае;
- Ако обаждащият се се представя за служител на GLOBUL и изсиква някаква лична или конфиденциална информация, клиентите на GLOBUL трябва да го попитат за името и длъжността му и да проверят истиността с обаждане до телефонен номер 1220;
Източник: IDG.BG
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!