Н а 18 ноември една от водещите европейски медийни компании Sanoma Uitgevers пусна на пазара новото си женско списание "Флоу" (Flow) в Холандия.
Това е новаторско по форма и съдържание издание, посветено на "времето за мен" и е за жени на възраст между 30 и 45 години, чийто живот е "натоварен, но забавен".
Концепцията на "Флоу" е напълно различна от тази на съществуващите вече женски списания. То предлага спокойствие и разказва за различните начини, по които една жена може да подходи към живота.
Всеки брой е разделен на пет отделни секции: "Почувствай връзката", "Поглези се", "Живей ангажирано", "Просто твоят живот" и "Лесно четиво".
Специално изследване показва, че сегашното поколение жени на възраст между 30 и 45 години са предприемчиви и социално ангажирани. Това са жени със силно чувство за отговорност. Но те са също така уморени от усилието да се справят с прекалено много задачи и затормозени от взимането на решения.
"Флоу" улавя тази тенденция. "Ние искаме да предложим на жените списание, което е изцяло за тях", казва Астрид ван дер Хълст, която разработва идеята за списанието, заедно с Ирене Смит. "Флоу" не е допълнително задължение. Читателките просто си позволяват малко време за себе си с него. То поставя нещата в перспектива и предлага малко спокойствие. Всеки брой на "Флоу" е малък подарък за себе си".
Списанието е създадено, за да отговори на нуждите на тази специфична целева група, обяснява Смит. "Флоу" е креативно, новаторско и предприемчиво във всяко отношение.
То ще излиза на всеки два месеца с тираж 110 хил. копия и поне 148 страници.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!