Темата за фалита на американската авиокомпания ще бъде избегната в рекламната кампания. Фокусът ще е поставен върху точността и акуратността на "United Airlines", както и върху сигурността на полетите. Засега не е избрано конкретно рекламно мото на кампанията.
Авиопревозвачът също така ще промотира и своите нови клиентски услуги, които компанията въвежда по примера на конкурентни компании предлагащи ниски цени на билетите, като "Southwest" и "JetBlue". Според мненията на някои анализатори авиокомпанията, която изпълнява оздравителен план под защита на глава 11 от Американския закон за банкрутите не може да си позволи да отделя средства за мащабни рекламни акции. Според други обаче, това е много важен подход за да се върне доверието на пътниците към фалиралия превозвач, което ще гарантира неговото финансово оздравяване.
Идеята на рекламна кампания, е че големите световни компании не се различават значимо една от друга, обясняват от "United". "Искаме да дадем на нашите клиенти основание да повярват, че "United" е по-различна авиокомпания от конкурентите си", коментират от превозвача.
Амбициозната рекламна вълна първоначално ще стартира в големите американски мегаполиси Ню Йорк, Лос Анджелис, Чикаго, Сан Франциско, Детройт и Чикаго.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!