Производителят на индустриални продукти за защита на захранването Eaton обяви разширение на дистрибуторската си мрежа и на възможностите за предлагане на свои устройства в България. След неотдавнъшното придобиване на MGE Office Protection Systems партньорската мрежа на Eaton се разрасна и сега наброява три дистрибуторски компании: Ню Систем, Поликомп и Солитрон.
Ню Систем е партньор на Eaton за продажба и сервизна поддръжка на UPS продукти от серията Powerware, а Поликомп и Солитрон са Value Added дистрибутори, които от няколко години развиват продажбите на MGE Office Protections Systems, поясняват от компанията.
„Силната партньорска мрежа осигурява на Eaton по-добри възможности за предлагане на целия си портфейл от разнообразни монофазни и трифазни продукти на различни клиенти в цяла България. Eaton е вторият по големина производител в света на решения за защита на електрозахранването. Изключително богатият ни продуктов портфейл и силна партньорска мрежа ще помогнат да продължим укрепването и разрастването на бизнеса ни на българския пазар. През последните няколко години имаме отлични постижения в централна и източна Европа, специално в източна Европа, и се гордеем, че нашия бизнес расте много по-бързо от средното за тези пазари", коментира " каза Кари Коли, директор продажби за източна Европа в Eaton's Power Quality.
Същевременно Eaton засилва предлагането на сервизни услуги в региона и разгърна широка партньорска мрежа, част от която е основния сервизен партньор в България - Ню Системс. В близко бъдеще мрежата от оторизирани сервизи, чрез която Ню Системс оперира на територията на цялата страна, ще работи по единни правила и ще осигурява еднакво високо качество на обслужване за всички клиенти, а качеството на сервизна работа ще бъде на постоянно високо ниво за всички продукти на Eaton, обещават от производителя.
Интеграцията на сервизните услуги и ресурси на Eaton ще помогнат на компанията да бъде по-близо до клиентите си. Сега, с помощта на по-широката мрежа от сервизни центрове, Eaton ще може драстично да повиши нивото на обслужване на клиентите си. Това е важно както за крайни клиенти, така и за търговски партньори, тъй като ще повлияе положително на ежедневните им търговски операции. Партньори и клиенти ще могат да се възползват не само от гаранционни сервизни услуги, а и от следгаранционна поддръжка, удължаване на гаранцията, инсталация на място, профилактика или замяна на батерии.
Според официалната информация, Eaton работи активно и по локална програма за риселъри, която ще бъде стартирана "съвсем скоро". „Ние сме тук и ще останем, като новата ни риселърска програма ще покаже, че Eaton е дълбоко ангажирана с бизнеса за осигуряване на качествено електрозахранване в България, добавя Кари Коли.
Повече информация за компанията и нейните UPS продукти има на официалния фирмен сайт.
Източник: IDG.BG
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!