Я да видим ще познаете ли кой е авторът на тези думи: "При всички случаи изграждането на магистрала "Тракия" ще продължи така, че през следващите две-три години тя трябва изцяло да бъде завършена. Успоредно с това ще организираме търгове за концесиониране и на магистралите "Струма", "Марица", "Черно море". Нашата амбиция е да направим поне три пъти повече пътища, отколкото са правени през предходния мандат."
Въпросът задава в. "Капитал". И продължава:
Не ви трябва жокер да се сетите, че човекът с големите обещания е Асен Гагаузов. Годината е 2006-а.
Сега сме вече 2009-а. А от магистралите няма и помен. Но Гагаузов продължава да е министър. И въпреки че Брюксел му спря всички пари за пътища, той отказа да подаде оставка с думите: "животът е по-силен от всякакъв ФАР и всякакви ИСПИ".
Скандалът с доведения от него бивш шеф на пътния фонд Веселин Георгиев още дълго време ще отеква в европейските институции и съдебните зали. Но Гагаузов продължава да се разпорежда с парите на данъкоплатците. Вече с нов стимул - ще бори кризата с инвестиции в голф.
Тези дни проваленият министър на Станишев подобри собствения си рекорд по наглост, като заяви, че България не се нуждае от европейски пари за магистрала "Тракия". И настоя двата компрометирани търга да бъдат довършени въпреки съпротивата на Брюксел, защото иначе щяло да се загуби много време.
Разбирай - лотовете да се дадат на "наши" фирми (изброени поименно преди време от него).
Да припомним, че по вина на Гагаузов бяха загубени почти три години в безплодни опити за предоговаряне на концесията, дадена от кабинета "Сакскобургготски".
Слуховете тогава бяха, че португалците са се отказали, защото им е било поставено условие кои български фирми да бъдат избрани за подизпълнители.
То бива, бива нахалство, ама чак такова никъде няма.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!