М артин Щауб е новият главен изпълнителен директор на Българската телекомуникационна компания (БТК). През последната година длъжността изпълняваше Денис Уолах, но неговият договор е изтекъл, уточниха от телекома.
Щауб е швейцарски гражданин и има повече от 20 години опит в областта на телекомуникационните и информационните технологии. Завършил е Цюрихския университет и университета в Харвард.
От януари той е главен директор "Пазари на фиксирани услуги" в БТК.
Преди това е работил като независим консултант в областта на информационните и комуникационните технологии и е бил главен оперативен директор на TDC Switzerland, където е отговарял за отдел "Отчет на приходите" за национални и международни бизнесклиенти, вкл. и мобилни услуги.
Бил е и главен финансов директор на "Digital" в Швейцария и "Compaq" в Германия.
"БТК се развива динамично през последните месеци. Имаме ясни цели за превръщането й в модерен телеком, който работи изцяло в полза на клиентите си", коментира председателката на Управителния съвет на БТК Джоана Джеймс.
"Компанията ще продължи да инвестира в развитието на служителите си и все повече ще разчита на българските професионалисти в дейността си.
Като разчита на високо образованите и способни български мениджъри, БТК ще насочи изцяло вниманието си към своите клиенти", заяви Щауб в първия си коментар след назначението и очерта трите приоритета за компанията през следващите месеци:
- предоставяне на по-достъпни услуги за българския пазар;
- повишаване качеството на услугите за малките и средни предприятия;
- предлагане на комплексни и завършени телекомуникационни решения за корпоративните клиенти на БТК.
Телекомът отчита успехи и под ръководството на Уолах, като изтъква на първо място старта на третия мобилен оператор "Вивател" (Vivatel.bg), довел до спад в цените за потребителите с близо 50%.
Изброяват се още:
- откриването на нови кол-центрове с по-голям капацитет и актуална база данни, за да обезпечи денонощно обслужване на потребителите си в България и извън страната;
- продължилата цифровизация на телекомуникационната мрежа в страната и инвестирането в предоставянето на широколентов достъп до интернет;
- непрекъснатото инсталиране на телекомуникационни връзки в райони с лоша инфраструктура за удобство на потребителите и фирмите в тези райони;
- създаването на специални пакети с повече безплатни минути за хората в неравностойно положение;
- предоставеният безплатен достъп до интернет и компютри за социалните домове в партньорство с Министерството на труда и социалната политика (МТСП);
През последната година БТК инвестира над 400 млн. лева в изграждането на инфраструктура и въвеждането на съвременни технологии, изтъкват от фирмата.
В момента телекомът предоставя услуги на повече от 2 млн. потребители на фиксирани услуги, а услугата "високоскоростен интернет за домашни и бизнес потребители" БТК ADSL е достъпна в повече от 160 градове и села.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!