У нас името на "Глобул" няма да се сменя, към него ще се добави това на "Космоте". Това обясниха шефът на "Глобул" Танасис Кацирубас и изпълнителният директор на "Космоте груп" (Cosmote Group) Евангелос Мартигопулос, които представиха в петък новото лого и следващите стъпки в развитието на компанията.
Установихме, че марката "Глобул" се е наложила със силното си присъствие на българския пазар и по тази причина в страната ще бъде въведено единствено новото лого, уточни Кацирубас.
Новата корпоративна идентичност на "Глобул" съответства на стратегията на компанията за интегриране в структурите на "Космоте груп".
Всички оператори от групата на "Космоте" в Гърция, Албания, България, Румъния и Македония са осъществили или в момента са в процес по приемане на отличителните знаци на групата в светло зелено и със стилизирани комуникационни вълни с по-светъл оттенък, информират от компанията.
Приемайки философията и визията на "Космоте груп", "Глобул" променя вътрешното и външното оформление на магазините си, дизайна на опаковките на продуктите си и корпоративния си сайт Globul.bg.
До края на годината "Глобул" ще стартира услуги от "трето поколение", фиксирана телефония за бизнесклиентите, мобилна интернет услуга i-modeR и по-добри роуминг тарифи, каза още Кацирубас.
UMTS-мрежата на оператора вече работи на територията на София. На 28 юни в рамките на "СискоЕкспо" ще бъде демонстрирано видеопозвъняване в мрежата на "Глобул", допълни Кацирубас.
"Глобул" e търговската марка, с която компанията "Космо България мобайл" ЕАД предлага мобилни телекомуникационни услуги у нас. Получи лиценз за мобилен оператор през декември 2000 г. Търговският старт на компанията беше на 17 септември 2001 г.
Сделката, с която Cosmote закупи 100% от дяловете в "Глобул" от гръцката телекомуникационна компания ОТЕ за 400 млн. евро се осъществи през август 2005 г.
Към края на март 2006 г., по информация на мобилния оператор, "Глобул" има около 2,5 милиона потребители, а услугите й са достъпни за 99,6% от населението на България и на 97% от територията на страната.
През първото тримесечие на тази година приносът на българската компания към консолидираните приходи на групата се изчислява на 15%. Българската компания отговаря и за 14% от приходи преди данъци, лихви, отчисления и амортизации и за 10% от нетната печалба на групата.
В края на миналата година "Глобул" отчете приходи от 274,1 милиона евро или с 54,4% повече от 2004 г. Оперативните приходи на компанията отбелязаха 106,4% годишен ръст и достигнаха 93,7 милиона евро. Отчетена е нетна печалба от 26,3 милиона евро, допълват оттам.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!