Н а телефон с номер 0800 15 665 от днес безплатно от цялата страна могат да се подават сигнали за проблеми с електрозахранването.
Телефонът ще работи 24 часа в денонощието. Всички обаждания ще се записват и регистрират, а сигналите ще се предоставят на ангажираните със съответния проблем дружества и институции.
Създаването на "аварийния телефон" е по разпореждане на министъра на икономиката и енергетиката Петър Димитров.
От министерството обясниха, че целта му е да се повиши оперативният контрол при регистриране на събитията, да се получава своевременна информация за времето за реакция и дейността на доставчиците на електроенергия по възстановяване на нормалния режим на електрозахранването.
Трите електроразпределителни предприятия - "ЧЕЗ България", "ЕОН" и "EVN България", разполагат със свои телефони за сигнали за аварии в електропреносната мрежа, които ще продължат да работят.
От сутринта до 11 ч. днес на телефон 0800 15 665 вече бяха получени седем сигнала, два от които бяха от граждани във Варна, които се оплакаха, че на телефона на дежурния на "Е.ON" се включва телефонен секретар.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!