Х оливудски красавици и супермодели от близкото минало минаха по модния подиум в Милано заради дизайнерския тандем Долче и Габана (DolceGabbana.com).
Сред високопоставените манекенки бяха Клаудия Шифър, Ева Херцигова и дългокраката Надя Ауерман.
Към тях за дефилето се присъединиха актрисите Ева Мендес, Наоми Уотс ("Интернешънъл"), Кейт Хъдсън и Фрида Пинто, нашумяла от наградения с "Оскар" филм на Дани Бойл "Беднякът милионер".
Индийката вече си спечели симпатиите на ветерана Уди Алън, който я поканил в следващия си филм.
Определят я дори като неговата нова муза, която е изместила предишната му фаворитка Скарлет Йохансон.
Тя, на свой ред, не изглеждаше никак разстроена от това развитие на нещата.
Скарлет демонстрира променен цвят на косата (червено-кестеняв) и позира прегърната с Долче и Габана, които я направиха лице на новата си линия луксозна маркова козметика.
Актрисата, която се утвърди като секссимвола на независимото американско кино, била избрана от тях като "съвременната Мерилин Монро".
В тоалетите на дуото ВИП дамите седяха на първия ред за същинското ревю. Знаменитостите минаха и по червения килим за откриването на изложбата Extreme Beauty in Vogue - 89 фотографии, правени за елитното модно списание "Вог" през последните осем десетилетия.
Иначе колекцията на двамата италиански моделиери за сезона есен-зима 2009/2010 е вдъхновена от сюрреализма.
Долче и Габана се придържат към черното и бялото, но ги разнообразяват с наситенорозово, синьо, червено и любимото им златисто.
Образът на Мерилин Монро се появява върху черно-бели вечерни рокли, а защитниците на животните най-вероятно ще ги порицаят за употребата на лисичи кожи.
Серията гримове (DolceGabbanaMakeUp.com) обаче е най-актуалният проект на тандема.
"От години мечтаем за грим с нашата марка. Не знам дали това е най-правилният момент, но следваме интуицията си. Работим много отдавна по този проект, който за нас е нещо ново и искахме да бъде изпипан докрай", коментира Стефано Габана пред "Ройтерс".
Двамата дизайнери разчитали на помощта на гримьора Пат Макграт, който работи с тях вече над 10 години.
Те уверяват, че ще предлагат всичко необходимо за постигането на съвършения външен вид - от първата до последната стъпка.
Долче и Габана са подходили творчески дори при избора на имена на продуктите. Има сенки, които се казват Guilty (Виновен) и Elegance (Елегантност), червила като Drama (Драма) и Devil (Дявол).
Решихме да наречем някои от продуктите с имената на обекти, важни за нас и нашата марка. Например "Злато" - символ на лукса, "Далия" - любимото ни цвете, "Рубин" - любимият ни скъпоценен камък, обяснява Доменико Долче.
Ще ги предлагат няколко избрани луксозни магазина като "Риначенте" в Милано, "Селфриджес" в Лондон и "Сакс" в Ню Йорк. Цените са в границите между 21 и 49 евро.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!