2009 г. е знакова за DHL. Това е годината, в която отбелязваме 40-ия юбилей на компанията, която създаде и разви нова международна услуга, свързваща хора и компании от всички краища на света, подпомагайки световната търговия с непозната досега бързина и ефикасност.
Последните четири десетилетия се отличаваха с невероятен технологичен напредък, промени в традиционните бизнес методи, нарастващи изисквания на клиентите и все по-голяма загриженост за околната среда.
Достигнахме тази почетна възраст най-вече благодарение на нашата гъвкавост и далновидност, както и на способността ни да се приспособяваме към промените, неминуемо настъпващи с времето.
Започнала като малък тричленен екип (Ейдриън Далси, Лари Хилблом и Робърт Лин), осигуряващ международна експресна доставка на спешни документи от врата до врата между западния бряг на САЩ и Хавай, DHL постепенно разширява дейността си и сега предлага пълна гама качествени логистични услуги и доставки по целия свят.
Днес разполагаме с глобална мрежа, обхващаща над 220 страни и територии и сме безспорен пазарен лидер в международните експресни доставки, въздушния и презокеански превоз на стоки, сухопътния и жп транспорт и договорната логистика.
През годините DHL се наложи като силен бранд, превърнал се в синоним на навременна доставка, надеждност и иновация. Името на фирмата е толкова добре познато, че през 2003 г. компанията майка на DHL - групата Deutsche Post, предприе стратегическа кампания за обединяване на всички свои логистични подразделения под марката DHL.
По-късно тя дори промени името си на Deutsche Post DHL като признание за глобалния авторитет на бранда.
В нашето понататъшно развитие ще продължим да стоим твърдо зад ценностите, които марката DHL олицетворява - осигуряване на клиентско обслужване с най-високо качество и предоставяне на прости и трайни решения, които не само отговарят на нуждите на нашите клиенти, а и налагат нови стандарти в целия бизнес на експресните доставки и логистиката.
Намираме се в средата на поредния труден период. Икономическата криза се отрази негативно на много организации, принуждавайки дори утвърдени компании да търсят държавно поръчителство или дори по-лошо - изцяло да преустановят дейността си.
Изправени сме пред поредния тест за нашата издръжливост, но същевременно сме уверени, че благодарение на непоколебимата ни енергия и воля за успех DHL ще преодолее тази буря, излизайки от нея по-силна и добре подготвена за бъдещето, както е правила много пъти преди.
Въпреки че сегашната ситуация ни налага да не подценяваме трудностите, които стоят пред компанията, това няма да ни попречи да изкажем признанието и благодарността си на всички клиенти на DHL, като част от отбелязването на нашата 40-та годишнина.
Несъмнено, именно те, в цялото им разнообразие, винаги са били гръбнакът, върху който се е градил успехът на DHL.
Вашият принос към утвърждаването и разрастването на компанията ни извоюва позицията, на която се намираме в момента - една от марките в индустрията, радваща се на най-голямо доверие по света.
С уважение,
Франк Апел
Главен изпълнителен директор Deutsche Post DHL
Херман Уде
Главен изпълнителен директор DHL Global Forwarding,
Freight
Кен Алън
Главен изпълнителен директор DHL Express
Брус Едуардс
Главен изпълнителен директор DHL Supply Chain
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!