Според него има възможност за тази цел да се направят промени в Закона за обществените поръчки, които да гарантират доставките. България може да предостави митнически облекчения при вноса на части за бъдещите коли, каза Алексиев.
Остава по-малко от месец, през който обединението между "Пежо-Ситроен" и "Тойота" ще избере къде да започне производство на малолитражни четириместни автомобили. Обявеният през юли френско-японски проект предвижда инвестиции от 1,5 млрд. евро. Производството ще започне през 2005 г., а планираната цена на един автомобил е 6000 евро. Годишно ще се правят по 300 000 автомобила.
"Nikkei Business Publications" преценява Полша като най-вероятно място, защото и "Тойота" и "Пежо" вече имат там свои производства. Дори в този случай България няма да загуби, защото с кандидатстването си дава сигнал на френските инвеститори за бъдещи вложения у нас, смята Алексиев.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!