Лин, Анди от Кливланд се завърнали с двете си деца от двуседмична почивка на Черно море, където били отседнали в съвсем нов хотел.
"През цялото време продължаваха да поставят покрива, монтираха стъклени врати в трапезарията, докато закусвахме, тръбите течаха навсякъде и стените бяха влажни", оплаква се британката.
Условията са били толкова лоши, че туроператорът е предложил да върне половината от парите още първия ден. Организацията за защита на потребителите "Холидей Тревъл Уоч" получава всяка седмица стотици оплаквания от недоволни британски туристи в България, пише "Обзървър".
"Туроператорите във Великобритания използват страната като евтина дестинация, от която могат да печелят добре, отбелязва Бренда Уол, основателка на организацията. - Британците обаче се оплакват от недовършени хотели в България."
Изглежда единствените, които са доволни да попаднат в подобен хотел са журналистите, продължава "Обзървър". Неотдавна британски таблоид разказа историята на туристи, които били принудени да спят във фоайето на хотела, защото стаите им не били още завършени.
Телевизионен екип със скрита камера е снимал поредица за провалени почивки, която ще бъде излъчена по-късно тази година. Статията се занимава главно с начините да се получат компенсации от туроператорите.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!