З а официалното представяне на своето шампанско реколта 1999 г. "Дом Периньон" вдъхнови създаването на артистичен бурлеск спектакъл.
(Вж. фоторепортаж от събитието на netinfo.bg)
Концепцията е в унисон с артистичната рекламна кампания на марката, заснета от Карл Лагерфелд с участието на датския топмодел Хелена Кристенсен.
"Идеята на тази кампания е да проследи метаморфозите на жената от 18 до 21-и век, която запазва своята идентичност и я превръща в носител на желанието си да съблазнява!", обяснява дизайнерът. Според него "Жената е като шампанското "Дом Периньон", запазило духа на 18-и век, но провокиращо с артистичност и съблазън, така типична за времената на модерния лукс".
Да създам "най-доброто вино в света". Подобна въодушевена амбиция в края на 17-и век изисква мечтателен дух и изключителна смелост. Но мечта и смелост били втората същност на Пиер Периньон.
Преди него съществувало само онова, познато като "вино от областта Шампан". Със своята невероятна интуиция, Пиер Периньон бил първият, забелязал приказната перспектива на лукса. Той вземал обикновени вина и ги дарявал с тяло, дух и грация.
Благодарение на неговите усилия, виното от Шампан влязло в един нов свят. Когато през далечната 1693 г. бенедиктинският монах Пиер Периньон създал шампанското, самият той останал смаян. "Елате бързо! Опитвам вкуса на звездите!" - извикал той.
"Дом Периньон" и досега следва мечтателния подход на своя основоположник - непрекъснато претворяване на изключителните неща.
Както всяко едно вино, "Дом Периньон" реколта 1999, е отлежавала в избите 7 години, за да разкрие пред нас своята изключителна сила и добре закръглен характер. Ричард Джефри, експерт по виното, възкликва: "Как е възможно да притежава такава сила, но съчетана с комплексен и фин характер? Това е чудният парадокс на реколта 1999."
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!