П роизводител на дамско бельо представи в Токио нов модел сутиен, който през студените зимни месеци ще може да топли женските гърди след предварително подгряване, информира БГНЕС.
Новият продукт е част от кампанията "Warm biz", която насърчава японците да ходят на работа с дебели пуловери и други топли облекла, за да пестят енергия за отопление и да пазят околната среда.
В новия сутиен има възглавнички, пълни със специален гел за многократна употреба, който предварително може да се затопля в микровълнова фурна или във водна баня.
Формата на сутиена също е новост - той обхваща целия гръден кош и шията на жената.
Производителите "Триумф интернешънъл" засега не предвиждат масово производство.
В опит да намали разхода на енергия японското правителство препоръчва в държавните учреждения да се поддържа температура от 19 градуса по Целзий, а в офисите на частните фирми - 20 градуса.
През юни т.г. Токио стартира кампанията "Cool Biz", чиято цел беше да се намали потреблението на ток от климатиците през летните месеци.
Японският премиер Коидзуми даде личен пример на служителите в големите компании, като ги насърчи да не носят костюми, а по-спортни дрехи и ризи с къси ръкави.
Като резултат от кампанията страната е спестила 210 мегавата, достатъчни за нуждите на 720 000 домакинства за един месец.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!