От няколко седмици освен на качественaтa бира, почитателите на Beck's имат възможност да се насладят на първата в България augmented reality (разширена реалност) игра.
AR технологията работи, когато към истински обекти, които са заснети през камерата на компютър или смарт телефон, се добави дигитално съдържание.
В синхрон с иновативния си дух и желанието да подари на своите фенове още по-приятни и вдъхновяващи емоции, Beck's разработи специална лимитирана серия с AR етикет.
На задния етикет на всяка бутилка Beck's 50cl е поставен специален augmented reality маркер с изобразени слушалки.
За да бъде разчетен кодът на маркера, е необходимо той да бъде насочен към уебкамера на компютър или смартфон с операционна система на Android.
Това може да се случи единствено на сайта на Beck's - Becks.bg, като насочите маркера към камерата или си свалите специалното приложение на играта за вашия смартфон.
Успешното разпознаване на маркера стартира 3D анимация. И докато се забавлявате с нея, камерата на компютъра или смартфона разчита кода за участие в играта за специалната награда - билет за "Спирит ъв Бургас" (Spirit of Burgas).
Поводът за създаването на лимитираната серия с augmented reality етикет е именно най-дългоочакваният музикален фестивал в България, на който Beck's е партньор за втора поредна година.
Марката от години използва различни технологични решения за по-атрактивното представяне на своите продукти.
Beck's е сред първите в прилагането на augmented reality у нас и не за пръв път изненадва своите фенове с модерни технологични решения. Немската марка беше сред първите в България, които интегрираха QR (quick response) кодовете, станали особено популярни в друга Beck'sperience кампания.
"Спряхме се на тази технология, защото тя предоставя на почитателите на марка Beck's едно наистина ново и пълно изживяване - научават информация за марката и печелят награди по един изключително приятен и забавен за тях начин.
Днес най-ефективният път за успешна комуникация с потребителите е онлайн, където ежедневно всички ние прекарваме голяма част от своето време", споделя Василена Даскалова, бранд мениджър на Beck's в Каменица АД.
Цялостната разработка на augmented reality кампанията е по идея на рекламната агенция на марка Beck's в България - Lowe Swing Communications, която обслужва марката от 2004 г.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!