TechNews.bg
Барак Обама стана първият кандидат за президент на САЩ с реклама в компютърни игри. Банери има в девет продукта на компанията Electronic Arts.
Много американци, които не гледат телевизия, а предпочитат компютърните развлечения, са облъчвани по този начин с политически послания.
Сред най-популярните игри, обхванати от кампанията, са Madden 09 и Burnout: Paradise. Инициативата е насочена още към феновете на спортните игри NASCAR, NBA, NHL skateboarding.
Основната аудитория на игрите са мъже на възраст от 18 до 34 години, посочват от компанията, цитирани от Асошиейтед Прес. Интересът на рекламодателите към тази група е много висок.
Геймърите в малките щати виждат Обама в продължение на месец, докато в големите кампанията ще бъде по-ограничена. Параметри на сделката не са обявени.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!