Attentive Displays Ltd откри своя първи интерактивен рекламен дисплей (Advertising Attentive Display) в България по поръчка на рекламна агенция Реформа. Тази интерактивна рекламна инсталация предлага нов вид реклама на зрителя позволявайки му да променя и контролира съдържанието показано на екрана от разстояние с помощта на движения и жестове на ръцете (както в тази реклама) или на тялото. Това е първата интерактивна реклама от този вид в България. Тя беше проектирана и изработена от Attentive Displays Ltd специално за рекламната кампания на Hyavita - нов продукт на фирма Actavis, който спомага заличаването на бръчките и съдържа хиалуронова киселина и витамин Е. Рекламната концепция е дело на рекламна агенция Реформа. Системата предизвика огромен интерес сред посетителите на Mall of Sofia, където може да бъде видяна и изпробвана до края на месец май 2008.
Повече информация интерактивния рекламен дисплей можете да намерите в сайта на Attentive Displays Ltd.
Повече информация интерактивния рекламен дисплей можете да намерите в сайта на Attentive Displays Ltd.
Източник: IDG.BG
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!