И спанските мъже смятат, че мъжките лайфстайл списания съдържат прекалено много статии, посветени на жените и секса, а също така изобилстват от фотографии на нежния пол.
Това показват данните от проучване, проведено от международната консултантска компания "Millward Brown" за списание, което планира да пусне своя първи брой в Испания.
В анкетата от септември са участвали 400 мъже от цялата страна на възраст над 18 години.
Данните от изследването сочат, че почти 50% от испанците смятат за "натрапващо се и прекалено" използването на сексуално послание като средство за продажба от испанските списания.
Нещо повече - 75% от представителите на силния пол биха желали да четат в тези списания истории за мъже, "отличаващи се с ум, постигнали успех и заемащи високо социално положение в обществото".
5% предпочитат в тези гланцови издания да се отделя повече внимание на мъжете с ярка външност и впечатляващи физически данни. Едва 20% биха искали "да виждат на обложките само жени".
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!