И зпълнителният директор на "Крайслер Груп" (Chrysler.com) Том Ласорда задължи 250 от своите високопоставени мениджъри да оставят новите си автомобили и да се качат на стари возила, произведени от компанията.
Под стари в случая се разбира коли на повече от три години.
Шефовете са задължени да седнат зад волана на употребявани "Джип Гранд Чероки", "Крайслер Таун&Кънтри", "Додж Караван", "Крайслер Пасифика", както и "Додж Рам".
Нашият директор винаги ни е карал да сме по-фокусирани върху потребителя: да ядем, спим, ходим и говорим като средностатистическия ни клиент, обяснява Стив Уалукас, един от мениджърите, които ще трябва да тестват старите возила.
"С работа като нашата получаваме достатъчно, за да караме само нови коли. Моите приятели, роднини и съседи често ми казват, че нямам идея как се чувства човек, който шофира стар автомобил. Ето обаче начин, по който можем да усетим това", споделя той.
Инициативата на Ласорда стартира през август и трябва да продължи още два месеца. След 10-дневния тест шефовете ще трябва да подготвят доклад за впечатленията си от автомобила, който са карали.
По информация на компанията, в САЩ има около 30 млн. коли от марки, които "Крайслер" произвежда - "Крайслер", "Джип" и "Додж". Средната им възраст е 6-8 години.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!