Д а не забравяме и "Кръстникът", неизбежното италианско клише. Костюмите с тънко райе и снежно белите ризи а ла дон Вито Корлеоне са свободно използвани в първите мъжки колекции на "Dolce & Gabbana" и станаха повод за налагането на термина "гангстерски шик".
20 години по-късно модната къща е все така пълна с идеи и енергия.
В дългия списък с верни клиенти са Мадона (и малката Лурдес), Кайли Миноуг, Изабела Роселини, семейство Бекъм. За последните се говори, че купуват толкова много дрехи с марката "Dolce & Gabbana", че в дизайнерското студио стърчи манекен с мерките на Виктория.
Партньори в бизнеса, но не и в живота (тяхната 19-годишна интимна връзка приключи през февруари), двамата моделиери нямат намерение да се разделят.
Общият им бизнес върви напред с пълна пара. "За съжаление нямаме кристална топка, с която да предскажем бъдещето. Но бихме искали да продължаваме все в този дух и да разширяваме пазарите", казва Долче.
Планира се по-широко присъствие в САЩ и Азия.
Най-примамливи са Япония и Китай. През март т.г. "Dolce & Gabbana" откриха бутик в един от големите туристически центрове в Китай, през 2006 г. ще бъдат отворени магазини в Пекин и Шанхай.
Междувременно прогнозите са мъжката модна линия на "Dolce & Gabbana" да отбележи голям ръст в продажбите заради новооткритите бутици в Милано, Бевърли Хилс и Париж.
Не съжаляваме за нищо през изминалите 20 години, защото винаги сме следвали сърцата си и винаги сме правили това, които чувстваме, казва Габана и заключава:
"Взимали сме трудни решения и всяко ни е довело до тук: ние сме щастливи и доволни, но... не съвсем. В края на краищата ние все още сме онези момчета с огромни мечти."
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!