В месеца, в който Мобилтел отбелязва 17 години на телеком пазара в България, компанията предприема важна крачка в своето развитие, обновявайки изцяло своята корпоративна идентичност. Промяната е цялостна и обхваща логото на компанията, нейните слоган и ценности.
Обновяването на бранда е част от новата стратегия на компанията, която цели Мтел да бъде идентифицирана от потребителите като телеком компания, която предлага интегрирани телекомуникационни решения - интернет и телевизия, фиксиран и мобилен телефон - услуги, които са неизменна част от ежедневието на съвременния човек.
"Зад новата идентичност на Мтел стоят освен преобразени облик и мото, и промяна в дълбочина - във философията и културата на компанията ни", каза главният изпълнителен директор на телекома Андреас Майерхофер.
"В основата на новия ни бранд стоите вие, клиентите - всеки от които със своите специфични потребности и желания. С тази стъпка целим да бъдем разпознати като телеком, който улеснява живота ви, и който създава безкрайни възможности за комуникация", допълни той.
Новият бранд демонстрира повече близост и прозрачност, общува по-лично и без усилие. Слоганът на Мтел, който казва "Повече за теб", носи основната идея на бранда. Новите ценности - без усилия, лично отношение, лидерство, компанията ще превърне в принципи, които ще следва в поведението си спрямо клиенти и партньори.
Историята в новото лого тръгва от етимологията на буквата "М". В много от древните култури "М" изобразява "вода", буквата се свързва с течност, а нейната символика се свързва със знака за безкрайност. Звуковият подпис на бранда пък е решен в основен акорд C Major, който наподобява вълна и също носи усещането за безкрайно движение.
В новия емоционален клип на Mtel са уловени миговете, когато оставаме насаме, обърнати към себе си, когато мечатем, влюбваме се и променяме живота си - онези малки моменти на важни стъпки в живота на всеки човек, са запечатани от камерата, заснела кампанията за новата корпоративна идентичност на Мтел.
В нея е проследен животът на човека в най-емоционалните му етапи, за да бъде пресъздадена философията на новия Мтел бранд, която се занимава с индивидуалните предпочитания за общуване и със специфичните потребности на всеки. На тези търсения компанията отговаря с "Повече за теб". Мтел е тук, за да ти осигури време и възможности за важните неща в живота - близки хора, почивка с приятели, спокойствие.
Емоциите от тези моменти са уловени от екипа, заснел телевизионната реклама за новия имидж на компанията. Идеята за клипа е на агенцията, с която Мобилтел работи - "Demner, Merlicek & Bergmann". Рекламата е заснета от продуцентска компания "Камера" на различни места край София и Черно море. Режисьор е Драгомир Шолев, оператор - Ненад Бороевич. По време на снимките и двамата се гмуркат в морето, за да заснемат подводните кадри.
За музикален фон на клипа Мтел избира песен на английската рок група Electric Light Orchestra. Песента е "Mr. Blue Sky" и е включена в албума "Out of the Blue" от 1977 година. Тя разказва за радостта от един слънчев и безоблачен ден, за малките неща, които ни правят щастливи. "Mr. Blue Sky" носи бунтарския, пълен с динамика и очакване, леко наивен и романтичен дух на 70-те години. Музиката и текстът на песента създават усещане за безкрайност и се превръщат в ключ към основното послание на новата корпоративна идентичност.
Мтел дава обещание да е по-близо до хората и да отговаря на техните индивидуални потребности - обещание, за чието доказване компанията ще продължава да работи и в бъдеще. "Повече за теб" носи основната идея на бранда и се превръща в новия слоган на компанията.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!