Speedy има дълга история, която е паралел на развитието на електронната търговия в България. През всички 25 години от своето развитие, Speedy винаги е поставяла фокус върху онлайн търговията. Клиентите на Speedy винаги са разчитали на най-важното за всеки бизнес: партньорско отношение, предсказуемост, постоянство в качеството на услугите и постоянно развитие на допълнителни услуги и възможности за корпоративни и крайни клиенти. Като част от DPD – най-голямата сухопътна мрежа за доставки в Европа, Speedy дава и допълнителни възможности за електронните търговци да разширят бизнеса си на всички пазари в Европейски съюз.
Защо решихте да подкрепите тазгодишното издание на eCommerce Academy Awards?
През последните години, Speedy и E-commerce academy си партнират успешно, като общата цел е развитието на онлайн търговията в България. Speedy подкрепя онлайн търговията в България от самото й начало, вече 25 г. В този смисъл, за нас е повече от естествено да подкрепим подобен конкурс, организиран от E-commerce academy, защото той успява да отличи най-добрите, най-иновативните и най-амбициозни онлайн магазини! Както и миналата година, ще подкрепим наградите, защо смятаме, че усилията на електронната търговия в България трябва да бъдат насърчавани и оценявани!
Какво означава за добър онлайн магазин за вас?
От наша гледна точка, добрият онлайн магазин е съвкупност от справедливи цени, качество на продуктите/артикулите, внимателно клиентско обслужване и кратки срокове за доставка. Добрите онлайн магазини не просто задоволяват очакванията на своите клиенти, но и ги надминават! Не на последно място, така нареченият CX (Customer Experience) трябва да е семпъл, ефективен и бърз! Speedy внимателно следи нуждите на онлайн търговците, за да подобрява постоянно своята част от бизнеса – доставката.
Какви съвети за начините на доставка бихте дали на търговците, предлагащи стоки онлайн?
Ние предпочитаме да се вслушваме в съветите на търговците към нас в частта с доставката. Ако все пак бихме могли да посъветваме електронните търговци, най-логично е да следват съвременните европейски тенденции: да бъдат смели и уверени в качеството на продуктите си, да дават на крайния клиент възможност за избора на доставка до адрес или до офис на куриера, да дават възможност за връщане с ваучер и не на последно място – да опаковат добре пратките си. Накрая: от изключителна важност е времето, в което търговецът подготвя пратката за предаване на куриера.
Очаквате ли нещо различно тази година в конкурса?
Очакваме да видим повече участници! Очакваме да видим и нови играчи, с нови услуги или нови идеи. Новите неща движат цялостното развитие на бранша и сме сигурни, че бъдем приятно изненадани!
Очаквате ли промени в електронната търговия в следващите години?
Надяваме се на запазване на тенденцията на растеж от последното десетилетие. Очакваме повишаване на качеството в електронните продажби, както и по-активно и динамично развитие на по-малките електронни магазини. Очакваме и засилена конкуренция между големите играчи и по-малките такива.
—
Speedy e част от eCommerce Academy Awards 2023 – Конкурсът на електронните търговци в България. Повече за наградите и как да се включите можете да видите тук: https://awards.ecommercebg.com/.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!