Е дин бранд се продава от преживяването, което носи на клиентите през всички свои продукти. За Vivacom това преживяване идва през знаковите продукти и услуги – EON, първите наистина неограничени Unlimited планове, първата 10GIGA мрежа, всичко, което прави свързаността лесна, достъпна, качествена и стабилна по всяко време. Това е визията, която споделя Главният търговски директор на Vivacom Стоян Каранлъков пред сп. Forbes България по повод 15-ата годишнина на Vivacom.
„Има значение и нагласата на екипа. За мнозина Vivacom се превърна в кауза още през 2009-а. И това неминуемо се отразява на поведението ни, а оттам и на самите клиенти“, казва той.
Стоян Каранлъков е в компания от началото на 15-годишния период, когато започват големите промени.
„Започнаха да се появяват нови, различни от конвенционалните услуги, а мрежите ни се развиха с много бързи темпове, давайки възможност да посрещнем още повече и по-различни клиентски нужди. И днес клиентите ни знаят, че Vivacom е име, на което може да се разчита“, коментира Каранлъков.
Според него е заблуда, че над конкуренцията се надделява с цени, промоции, търговски подходи „под кръста“, както и само със силен маркетинг – защото ефектът от тях е краткотраен.
„Конкуренцията се преборва чрез клиентите и тяхната удовлетвореност от по-добрите, по-качествените услуги, на разумна цена, предложени с внимание от всички, които ежедневно общуват с тях. Постоянството в представянето на всеки един отдел в компанията, иновациите, опитът да посрещаш нарастващата нужда бързо. А най-важното е да се слушат и чуват клиентите - обратната връзка ускорява много процеси във Vivacom, което се връща към тях под формата на по-добри услуги и по-добро обслужване“, категоричен е той.
Каранлъков поставя на първо място фокуса върху собствените решения и подходи, и след това върху действията на конкуренцията. Важни фактори за клиентското удовлетворение са и единомислието и оперативната симбиоза между всички екипи в компанията и разбира се, усещането за спешност на оперативните задачи на търговския екип, което в динамиката на телеком сектора е ключово.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!