М еган Маркъл срещна нови трудности в опита си да разшири своята лайфстайл марка As Ever, след като американските власти за търговски марки решиха, че името ѝ вероятно ще доведе до объркване със съществуваща китайска модна компания.
Това е поредният проблем с компанията, която все още не предлага нито един артикул.
Херцогинята на Съсекс, която твърди, че е „запазила“ името на марката през 2022 г., попадна в правни затруднения, след като Службата за патенти и търговски марки на САЩ (USPTO) установи, че As Ever е твърде подобно на ASEVER — моден лейбъл, базиран в Шънджън, който доставя дрехи за търговци, сред които е и H&M.
Меган Маркъл разкрива лайфстайл марката As Ever
Забрана да продава дрехи
През октомври 2022 г. адвокатите на Меган подадоха документи с молба за одобрение на името As Ever за разнообразни продукти, включително престилки, дрехи, конфитюри и дори кучешки бисквити. Въпреки това, през юли 2023 г. USPTO издаде 145 страници „частично отхвърляне“ на заявлението, посочвайки, че името е твърде сходно с ASEVER, което вече произвежда облекла в категория „облекло клас 25“.
„Марките са идентични по произношение и почти идентични по външен вид и следователно са объркващо сходни за целите на определяне на вероятността от объркване“, гласи решението на USPTO, съобщава The Mail on Sunday.
Шест месеца по-късно, през януари 2024 г., правният екип на Меган подаде преработено заявление, премахвайки дрехите от списъка с продукти. След това заявката ѝ беше одобрена.
Неуспехът на първоначалната марка е само последното препятствие в усилията на бившата звезда от „Suits“ да стартира лайфстайл бранд.
Още през март миналата година, първоначално представена като American Riviera Orchard (ARO), марката на Меган срещна сериозни проблеми. Меган планираше да пусне на пазара широка гама продукти — от стоки за дома и прибори за готвене до козметика и храна за домашни любимци под името ARO. Въпреки това, марката не успя да се реализира, а самата тя беше забъркана в правни спорове за търговска марка.
След като отпадна ARO, херцогинята реши да ребрандира бизнеса си като As Ever, като обяви това в видео, публикувано в Instagram. Във видеото, записано в двора на нейното имение в Монтесито, тя потвърди, че American Riviera Orchard вече не съществува и разкри новото име на марката, понеже това “ме ограничи до неща, които бяха произведени и отгледани в този район.”
Правни предизвикателства от Испания и Ню Йорк
Но едва 24 часа след съобщението за новото име на марката се появи ново правно предизвикателство — този път от Испания. Длъжностни лица от малкото селце Поререс, Майорка, обявиха, че обмислят съдебни действия заради изненадващото сходство между новото лого на Меган и местния герб. Логото на As Ever включва палмово дърво, оградено от две птици колибри — изображение, което местните власти смятат за почти идентично с официалните отличителни знаци на Поререс.
Ден по-късно, Марк Колски, собственик на базираната в Ню Йорк марка за ретро дрехи As Ever NYC, също изрази своето безпокойство, че новата марка на Меган е твърде подобна на неговата. Колски, който продава преработени ретро дрехи в Ню Йорк и Ню Джърси, заяви, че търси правен съвет.
Нови правни битки и бъдещето на As Ever
С нарастващите правни битки за търговски марки, последният опит на Меган да изгради име в лайфстайл индустрията продължава да се сблъсква с препятствия. Според документите по делото на USPTO, заявките за Аs Ever все още включват пет активни заявления, които чакат разглеждане. Те обхващат широк спектър от продукти, като немедицински препарати за грижа за кожата, сапуни за баня, душ гелове, кремове и лосиони за тяло, ароматизирани масла, неветеринарни препарати за подстригване, смеси за хлебни изделия, градински инструменти и дори мъниста за изработка.
Не пропускайте най-важните новини - последвайте ни в Google News Showcase
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!