Л уксозният бранд "Валентино" пусна лимитирана серия суичъри с качулка "В ("Ваксиниран"), като използва запазения си знак в подкрепа на кампанията за ваксиниране срещу COVID-19, съобщи Reuters.
Как тежкият COVID-19 подмамва" имунната система да се самоатакува
Fashion label Valentino makes US$690 hoodie to support Covid-19 vaccine | Malay Mail https://t.co/BpMlDCwBLC
— Malay Mail (@malaymail) September 22, 2021
Дрехата е на цена 690 долара, като приходите ще бъдат дарени на УНИЦЕФ.
Изпълнителният директор на "Модерна" прогнозира край на пандемията догодина
Черните худита с червен надпис отпред "ваксиниран" първоначално са създадени от малката компания "Клуни"в Лос Анджелис и от италианската модна къща не знаели за тях.
Обясниха защо вариантът Делта се разпространява толкова бързо
Когато дизайнерът на "Валентино" Пиерпаоло Пичоли чул за худитата, решил да купи всичките пет налични броя и да ги подари на приятели, сред които и Лейди Гага, се посочва в прессъобщение на модната къща.
Антителата от иРНК ваксините намаляват, но други защитни сили остават в действие
След това той организирал производството на суичъри, които да се продават на сайта на "Валентино" от 23 септември.
С приходите ще се подкрепи дейността на УНИЦЕФ в полза на глобалната платформа КОВАКС, чрез която ваксини срещу COVID-19 достигат до бедните страни.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!