Х ората, които работят от вкъщи по време на пандемията ядат повече сладолед и оказва се... започват да пренебрегват грижите за външния си вид, отбелязват редица гиганти в сферата на потребителските стоки, пише BBC.
People working from home have been eating more ice cream 🍦
— BBC Business (@BBCBusiness) July 23, 2020
But they have also been neglecting their grooming habits, according to consumer goods giant Unilever 🚿https://t.co/Ng0eTG5qAl
DW: Здравословното хранене може да намали риска от пандемии
Защо е важно да си починем от работа дори и по време на изолация
Според компаниите продажбите на сладкото изкушение са скочили с 26% за трите месеца до юни, докато в същото време търсенето на шампоан и дезодоранти е намаляло.
Отчита се и силен "ръст в домашната консумация на храни, сладолед и чай" по време на блокадата.
8 трика, с които да контролираме диетата си, без да чувстваме глад
Тъй като на хората по-рядко им се налага да ходят на работа или да излизат вечер, очевидно не смятат за толкова необходимо да полагат същите грижи за външния си вид, както преди пандемията.
Експертите смятат, че вероятно заради повечето време, прекарано вкъщи, хората предпочитат по-рядко да мият косата си, отлагат бръсненето и дори не използват дезедоранти.
Във форма за плажа - 5 грешки, които да не допускаме
За сметка на това обаче продажбите на продукти за лична хигиена - дезинфектанти за ръце например, както и почистващи препарати за домакинството, са скочили през последните месеци.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!