К огато продажбите и доволните клиенти вървят ръка за ръка и на първо място винаги е клиентът, и това той да остане доволен от направената покупка. Повече за философията и пътя на Техномикс БГ ще разберем от интервюто с Августина Тодорова – управител на един от магазините.
Представете Вас и Вашата компания в няколко изречения?
Бизнесът е семеен и вече над 25 години Техномикс БГ е основен доставчик на бяла и черна техника за България. Разполагаме с три складови бази в София и четири магазина в София и Пловдив, а електронният ни магазин работи от 2010 година. Предлагаме на клиентите си огромно разнообразие от домакински електроуреди на конкурентни цени. В гамата ни присъстват водещи световни марки като: Miele, Bosch, AEG, Philips, Neff, Liebherr, Jura, Gaggia, Valera, Samsung, Sony, Whirlpool, Electrolux и др.
От кога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?
"Техномикс" е основана в началото на 90 години. Към този момент в компанията работят около 120 човека. В екипа работят млади и мотивирани консултанти, отлично запознати със стоките, техните функции и предимства. Затворили сме целия цикъл, като логистиката и доставките също се извършват с наш транспорт – бусове и камиони. Създаването на онлайн магазин стартира в началото на 2010 година, когато в България се зароди по-голям интерес към онлайн търговията. Решихме, че нашият асортимент с уреди от по-висок клас и добре подбрана концепция цена/качество би била интересна и би достигнала до повече хора чрез интернет магазина ни.
Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях?
Марките "предлагани във веригата" за щастие не се нуждаят от голяма реклама. Те са брандове с дългогодишен и утвърден имидж за качество и дизайн. Стремим се винаги да предлагаме на нашите клиенти най–актуалните продукти с иновативни характеристики и функции. Търговският ни отдел подбира внимателно доставчиците, така че ежедневно да предлагаме на многобройните си клиенти качество и достъпни цени.
Как избирате кои марки да предлагате?
В "Техномикс" ключова дума за избор на асортимента е качество. Стремим се да избираме и предлагаме висок клас електроуреди, на някои от които сме основни представители. Такива са швейцарските кафемашини Jura, сешоари и маши Valera, Sony, Gaggia кафе автомати. Други брандове "определящи посоката на нашия избор" са Miele, Bosch, Neff, Dyson и др.
Какви онлайн маркетингови активности имате всеки месец?
През годините разработихме силна марка с изградено стабилно онлайн присъствие. Продължаваме да инвестираме сериозно в онлайн реклама. Само през 2021 г. имахме близо 200 милиона импресии, идващи от трите основни рекламни канала, в които рекламираме активно – Display , Social , Search. През 2021г. Нашият уебсайт регистрира повече от 2 милиона нови клиенти и близо 4 милиона общо потребители.
Кой е най-силният ви мотив да участвате в конкурса „eCommerce Academy Awards 2022“?
Най-силният ни мотив за участието в конкурса е желанието да покажем на широката аудитория, че търпението и усърдието винаги водят до резултат, защото стартирахме онлайн магазина ни от нула и успяхме да го превърнем в наистина успешен магазин.
Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022, за да улесни вашите продажби и процеси?
Всички потребители трябва бързо и лесно да намерят и поръчат желаните от тях продукти и същевременно да изживеят една приятна емоция от целия процес.