С разнообразната си програма, включваща развлекателни продукции и актуални предавания, NOVA продължава да предизвиква интереса на зрителите. И през първия месец на новата година телевизията остава предпочитаният канал в телевизионния ефир сред активното население.
Среднодневният аудиторен дял на канала е 21.4% и е с 10% по-висок от дела на втората по гледаемост телевизия bTV през януари. NOVA бележи предимство и в най-гледаното време на месеца. Предпочитаните праймтайм формати на телевизията привличат повече зрители от активното население (18-49 г.) и в резултат средният праймтайм аудиторен дял на NOVA е 23%, докато делът на bTV по това време е с 4% по-нисък.
Някои от най-предпочитаните от активното население (18-49 г) предавания в праймтайма на NOVA достигат рекордни резултати. Третият сезон на документалното риалити "Шеф под прикритие", се радва на голям интерес сред активното население (18-49 г.), привличайки над една трета от гледащите телевизия от тази аудитория по това време. Освен, че постига по-висок дял от основния си конкурент по същото време, премиерният сезон на "Шеф под прикритие" е и най-предпочетен спрямо предходните два сред активното население (18-49 г.).
През януари продължава и един от най-разпознаваемите кулинарни формати на NOVA - "Черешката на тортата", който е предпочетен от 28,4% от зрителите сред активното население (18-49 г.) пред екраните, докато избралите bTV от същата аудиторна група по същото време са с 10% по-малко.
„Здравей, България“ продължава да е най-гледаното от активното население (18-49 г.) предаване в първите часове на делничните дни. Почти една трета от тази аудиторна група избира сутрешния информационен блок на NOVA, а предимството му в аудиторния дял спрямо блока на bTV е 24%. В следобедните часове „Плюс - Mинус. Коментарът след новините“ продължава да привлича почти два пъти повече зрители от активното население (18-49), спрямо съдържанието на конкурентната телевизия по същото време. Съботно-неделният сутрешен блок на NOVA „Събуди се“ продължава да е изборът на активното население (18-49 г.) спрямо сходното по насоченост предаване на bTV по същото време, което е с 18% по-нисък аудиторен дял.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!