NOVA постави силно начало на пролетния телевизионен сезон и остана категоричният избор на зрителите в активна възраст.
В изминалите седем дни медията предложи разнообразие от хитови продукции в праймтайм, сред които шоуто за звездни преобразявания „Като две капки вода“, най-романтичното предаване в ефира „Един за друг“, кулинарното риалити „Hell‘s Kitchen“ и новият комедиен сериал „Много мой човек“.
Първите епизоди на „Един за друг“, „Като две капки вода“ и „Hell‘s Kitchen“ подобриха рекордите за най-силен старт в историята на NOVA. Така медията остави конкуренцията си далеч назад, като в някои от вечерите разликата спрямо втората телевизия в класацията беше над 2 пъти.
Премиерният български сериал „Много мой човек“ също стартира със сериозен успех на 23 февруари. Официалните пийпълметрични данни показват, че сериалът е отчел аудиторен дял от 29,4% сред зрителите в активна възраст (18-49 г.), докато втората телевизия в класацията е с 22,3% по същото време.
Пийпълметричните резултати сочат, че по време на ключовите програми, излъчени непосредствено след централната емисия новини, NOVA е успяла да регистрира първо място по аудиторен дял сред зрителите в активна възраст (18-49 г.) във всяка една от последните седем вечери.
Идентични са данните и в другата основна целева група на NOVA – хората на възраст между 18 и 59 години. Медията запазва лидерството си в стартовата седмица от новия телевизионен сезон.
NOVA ще продължи да предлага на българската аудитория несравнимо телевизионно преживяване през пролетния телевизионен сезон, осигурявайки висок продукционен стандарт и стойностно съдържание в праймтайм.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!