United Media, водеща медиийна компания в Югоизточна Европа, и Forbes подписаха лицензионен договор за стартиране на изданията на Forbes в Сърбия, Хърватия, Словения, Черна гора и Босна и Херцеговина чрез множество платформи, включително цифрови, аудиовизуални услуги, конференции и събития.
Като продължение на една от най-влиятелните медийни марки, новите лицензирани уебсайтове на Forbes ще бъдат основни платформи за провокиране на разговори с някои от най-влиятелните лидери, мениджъри, инвеститори и предприемачи от Адриатическия регион, които движат промяната, трансформират бизнеса и оказват значително влияние върху света.
„Развълнувани сме да си сътрудничим с United Media, за да стартираме изданията на Forbes в Адриатическия регион“, каза Питър Ханг от Forbes. „Ангажирани сме да подкрепяме предприемачеството в цял свят и добавянето на изданията в Сърбия, Хърватска, Словения, Черна гора и Босна и Херцеговина ще увеличи още повече присъствието ни в Европа.“
„За United Media е огромна чест и привилегия да си сътрудничи с толкова голяма и уважавана компания като Forbes. Това ексклузивно споразумение е в съответствие с нашия стратегически план за разширяване на бизнеса ни и за разработване на нови платформи за нашите потребители. Стартирането на дигиталните издания на Forbes в нашия регион е значителна стъпка напред в мисията ни да предоставяме на читателите актуални новини и информация за бизнеса, финансите и други важни теми. С това партньорство ние ще можем да им предложим достъп до уникалното съдържание и проучвания на Forbes и сме убедени, че това ще промени правилата на дигиталната медийна среда в Югоизточна Европа“, заяви Александра Суботич, Главен изпълнителен директор на United Media.
Във връзка с лиценза се планира да бъдат пуснати пет нови уебсайта на Forbes Adria до края на годината. Те ще предоставят достъп до глобалните новини на Forbes и ще включват локално съдържание. Изданията в Сърбия, Хърватска, Черна гора, Босна и Херцеговина и Словения ще се ръководят от опитни редактори и журналисти, които ще гарантират, че съдържанието е уникално, създадено на местно ниво и съобразено с потребностите на аудиторията.
Тъй като икономиката в Адриатическия регион продължава да расте и да се развива, новите издания на Форбс ще бъдат на тази територия, за да предоставят актуални новини, анализи и прозрения в света на бизнеса.
За United Media:
United Media е част от United Group, водеща мултиплатформена медийна и телекомуникационна компания в Югоизточна Европа с присъствие в 8 държави и предлагаща безкрайни възможности на зрителите в избора на забавление. Със своите 4200 служители, компанията произвежда повече от 40 000 часа оригинално съдържание годишно, което се разпространява от водещи телевизионни оператори и достига до над 40-милионна аудитория. В портфолиото си United Media има 55 телевизионни канала, седем от които с национално покритие, и успешно дигитално портфолио с 30 уеб портала, 6 вестника, 2 списания и 5 радиостанции. Компанията предлага и уникални рекламни услуги с продажба на рекламно време и прецизно таргетиране на аудиторията в съответствие с целевата група за избрани канали.
За Forbes:
Forbes подкрепя успеха, като отличава тези, които са го постигнали, а също и тези, които се стремят да го постигнат. Forbes обединява и подкрепя най-влиятелните лидери, мениджъри, инвеститори и предприемачи, които са движещ фактор на промяната и бизнес трансформацията в световен мащаб.
Брандът Forbes днес достига повече от 140 милиона души в целия свят чрез достоверна журналистика, оригинални събития LIVE и Forbes Virtual, потребителски маркетингови програми и 45 лицензирани местни издания в 76 държави. Разширяването на бранда на Forbes Media включва лицензионни споразумения за недвижимо имущество, образование и финансови услуги.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!